Ensam på dagis

Godmorgon!
Japp, nu är lille vännen kanske inte ensam på dagis precis men utan mamma och pappa. Han vinkade till oss när vi sa hejdå fast sedan ville han krypa efter. Personalen tog honom och jag hörde ingen gråt iaf. Hoppas för allt i världen att det går bra. Känns tomt här hemma nu. :(
Vi skall tillbaka och hämta honom halvtolv.
Nu får jag ta mig en kopp kaffe. jag har himla ont idag, främst händerna. Den där sprutan i rumpan gjorde ingen skillnad. :( På torsdag är det dags för Remicade, man kan ju alltid hoppas på att den gör nytta den här gången.
So long

Kommentarer
Postat av: Titti

Remicade var det på tal att jag skulle få för min Mb Chrons, men jag slapp, det gick med cortisontabletter istället.
Det är jobbigt när barnen gråter på dagis, men oftast så slutar dom så fort dom inte ser föräldern nå mer!
Hoppas det gått bra för lillkillen!
Kram

2008-04-22 @ 11:24:33
URL: http://dagarimittliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0