Förkyld?

Jag sitter här och mår lite småkast, har ont i halsen och måste använda sugen mycket. :( Jag är trött på detta.
Vi var in till stan i eftermiddag. Jens sov inte så länge i förmiddags, någon dryg timme bara. Daniel var och jobbade ett tag och då hade jag planerat att vara hos mamma och pappa . jag viste att de jobbade men lillebror skulle vara hemma. Men lillebror hade glömt bort att jag och Jens skulle komma så det blev mindre kul. Att vara ensam med Jens hemma är inget problem alls, okej, jag måste konsentrera mig och ha öronen öppna. En helt annan sak är att vara ensam med honom hos någon annan. Jag har bott där hemma så det är inte det men mamma har mycket grejer och jag vet inte alls var allt finns. Det gick bra men jag kände mig mest som ett frimärke på Jens. :) Pappa kom hem lite tidigare! Tack, lilla pappa. Det var inte bara jag som blev glad utan även en liten kille. Han älskar sin morfar. :)
Jens började gäspa som en tok redan vid sextiden. Vi körde hem och han fick välling vid halvåtta och sedan somnade han på en gång. Jag somnade framför Så ska det låta. haha Nu har jag diskat och skall strax hoppa i säng. Hoppas jag sover bort förkylningen eller vad det nu är?
Det här med mediciner bara snurrar runt i mitt huvud. Min läkare ringde i eftermiddags och hon hade inte pratat med sina koleger än men det skulle hon göra nästa vecka. Hon sa iaf att det står antagligen mellan de två nyaste medicinerna. Jag känner mig rätt orolig. Så här kände jag inte när jag skulle börja med Remicade och då var ju det också en ny medicin. Jaja, man blir kanske lite fegare eller vad man skall säga med åren? :) Men bara det hjälper så får man vara glad. Min högra hand har ju blivit så mycket sämre under de här senaste månaderna. jag vill inte tänka på det. Sluta då da! :)
okej, ha det bra nu och sov gott!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0