Katter och hundar

Jens sov två timmar idag. Vi var inne på bondgården vid tretiden och gick runt och kollade. Jens reagerade mest på katterna och hundarna, lite på griskulltingarna också. Solen sken och det var härligt även om det blåste ganska mycket ibland. Efter det stack vi hem till mina föräldrar. Vi fikade lite och sedan åkte jag och Daniel och handlade. Jens var kvar hos mormor och morfar. Mormor och Jens tog en jättelång promenad och Jens satt och sjöng mesta delen av tiden tydligen. :)
När vi var klara med schoppingen ringde vi lillebror så han mötte upp på Max. :)
Jens somnade som en stock när vi kom hem och jag känner att jag också skulle kunna göra samma sak nu.
Imorgon skall jag iväg och träna, det betyder två färdtjänstresor, man kan ju alltid hoppas att en av dem går bra iaf. När jag ringde och bokade i förmiddags blev jag bemött på ett väldigt tråkigt sett, och efter det gick jag runt och kokade. Det slutade med att jag ringde SRF (Synskadades riksförbund) och berättade vad som hänt de senaste vekcorna. Vi får se om de kan göra något. De tar tydligen emot klagomål och sammanställer det och sedan skall de väl försöka påverka på något sätt.
Okej, nog för idag.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0