Måndag igen

Hur skall jag sammanfatta natten? det ordnade väl upp sig på slutet. När jag och Daniel skulle lägga oss då vaknade en viss liten kille... Han ställde sig upp hela tiden, vi la honom ner men så fort han hamnat med huvudet på kudden så reste han på sig igen... Där där däääär! sa han och skrattade. :)
Vi tog över honom till oss men det var ingen bra idé för han for runt som jag vet inte vad? Han hoppade upp och ner, lekte tjurfäktning med snuttisen och jag skrattade så jag nästan dog av hosta. haha Det slutade med att Jens for som en skottspole i vår säng och jag for som en skottspole till sugen var och varannan sekund. Stackars Danne säger jag bara. Vi la över Jens i sin säng igen och där lugnade han ner sig. Jag har varit upp till honom ett par gånger men natten har ändå varit lugn.
Nu sover lille vännen igen och jag skall fixa till lite här hemma. Vi åker in till sjukhuset i eftermiddag, dags för trackbyte som sagt. Hoppas min läkare kan komma med något bra förslag på hur vi skall göra med alla dessa förkylningar. Jag har en track som gör att jag är extra mottaglig mot basiller och dessutom mediciner som sätter ner emunförsvaret, det är ingen bra komination.
Vad skall vi rycka??? Tracken elle rmedicinerna??? hahahahaha

Malin,om du läser min blogg fortfarande, kan du inte läsa Patient 67 av Dennis Lehane om du hinner? Måste få någon att diskutera slutet med... :)
So long

Kommentarer
Postat av: pej

Ojoj! Jens verkar vara en riktig liten buse ;-)
Hoppas det går bra på sjukhuset!
KramKram

2008-04-28 @ 12:07:03
URL: http://pbme.blogg.se
Postat av: Anonym

Skönt att höra att det finns fler "galna" små barn med enorm egen-vilja :-D Minna är likadan, fast vi har sluppit röjet i sängen vid läggdags än så länge! Hon kör en speciell dans när Jarkko kommer hem på kvällen och det ser så roligt ut.
Hoppas det går bra på hospitalet idag och med tracken.
Kram kram

2008-04-28 @ 12:55:11
Postat av: Malin

Klart att jag läser! Fast ibland får jag läsa många avsnitt samma dag... Tänker faktiskt knalla mig iväg till biblioteket idag, så jag ska skriva upp den.

2008-04-28 @ 17:54:03
Postat av: Marie

Hejsan!
Jag heter Marie och jag har hittat till din sida via Tittis blogg. Du verkar vara en riktig kämpe, jag blir imponerad när jag läser. Jag är lite nyfiken på hur din dator funkar, läser den högt för dig? Hur skriver du, talar du in eller har du tangentbord med blindskrift? Ursäkta att jag frågar så mycket, hoppas det är OK?
Hur gammal är din son? Jag och min sambo har en liten kille som blir ett år den 26/5, August heter han.
Ha det bra, kram Marie

2008-04-28 @ 20:44:46
Postat av: Marie

Hej igen!
Jag vet ju faktikst hur gammal din son är, det läste jag ju...
Tänkte också säga att jag har läst Patient 67 för länge sedan, men jag kommer faktiskt inte ihåg vad den handlar om.

2008-04-28 @ 20:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0