Remicade för sista gången???

Nu har jag varit på Spenshult och är återigen nymedicinerad. Jag kan verkligen inte sluta hoppas att Remicade skall börja fungera igen. Tänk om det hände, hur lycklig skulle jag inte bli då? :) Men jag får väl försöka ta in att det antagligen inte kommer hända. Jag har en telefontid med min doktor om ett par vekcor och då kommer hon antagligen med ett förslag på vad vi skall göra. Jag har fått hem ett par broskyrer om de medicinerna det kan bli tal om. det är tre stycken som de skall välja mellan. En av dem är av samma slag som jag har nu och de två andra är väldigt nya mediciner. Jag skall gå ut och kolla dem lite senare, tack och lov för Fass på nätet. :) När jag orkar skall jag kolla. Känner mig lite ledsen och orolig men det går väl över...
Jens sover som en stock, dagis är vist tröttande. :) Undrar vad de gör egentligen?
Daniel skall iväg och jobba senare i eftermiddag. undrar vad vi skall hitta på, jag och Jens. Funderar om jag skall ta ut honom så vi kan njuta av det fina vädret. Vi får busa på filten och gräsmattan. Känner mig lite osäker, för jag har inte varit ensam med honom ute tidigare. Är rädd han gör något som jag missar, typ stoppar en snigel i munnen eller något. Nja, som tur är så finns det inte så många sånna just nu.
Nix, jag får återgå till mitt kaffe.
Föresten, Daniel har bokat stuga i Sälen nu, vi åker dit i mitten på Juli! Har min mormor i Dalarna, längtar så efter att få åka dit.
So long

Kommentarer
Postat av: Titti

Får hålla tummarna för att det hjälper.
Vad tuff du är, jag har sjå med barn ute och har friska ögon ( om man tar bort min närsynthet! ;)
Ser du absolut ingenting, eller har du ledsyn eller vilka termer man nu använder.
Härligt med semester, vi håller också på att planera för fullt! 6 veckor ska vi vara lediga ihop iår, så länge har vi aldrig haft ihop! Längtar!

2008-04-24 @ 17:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0