Thaimat

Det hade Daniel med sig när han komhem från jobbet vid halvsju, gott som katten. :)
Jens och jag hade en bra eftermiddag med lek och songg. Jag fick mig en ordenlig bajsblöja, tack, så mysigt. :) Det gick bra och efter nästan 15 månader känner jag att jag gräppar det här med bajsblöjor... Bra eller hur? Det gick väl fort? haha
Jens sover som en liten stock just nu, han somnade så fort han la huvudet på kudden. Imorgon är det sista dagen på inskolningen.
Jag har inte varit ute på nätet och läst om de nya medicinerna, fast det är väl ingen bråddska med det.
Nej, jag har inte mycket att rapportera idag känner jag. Mitt humör är inte det bästa och jag vet verkligen inte varför?? Jag som varit så himla glad de senaste dagarna. Jaja, det lär väl vända det med.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Titti

Nej, Hilda får Metotrexate, och nu ikväll har hon fått en tablett Folacin, inkörd i en gummibjörn, men vad gör man inte!
Hon är trött och ganska hängig idag, somnat för en stund sen, fast hon har varit på gång att somna under flera timmar.
Hoppas du får sova gott!

2008-04-24 @ 20:37:27
Postat av: Jessica

Har aldrig ätit det... är det typ ris? :P

Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

2008-04-24 @ 20:38:25
URL: http://pessicaz.blogg.se
Postat av: pej

Gomorron vännen!

Hoppas du är på bättre humör idag! :-)
KramKram

2008-04-25 @ 09:20:55
URL: http://pbme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0