Blyg

Jens har visat en ny sida. När han träffar morbror Jesper så blir han jätteblyg och vågar inte gå fram alls. Det är inte likt honom. Han brukar alltid vara reserverad när han träffar folk, studera de ordentligt men sedan släpper det väldigt fort och han blir bara nyfiken och framåt.
Det gäller inte Jesper. Det har blivit så här nu sedan morbror  kom hem från Oslo. Undrar om det är för att han är så stor?
Jesper är en stor kille, nästan 1.90 lång. Vi är syskon, men det kan man inte ttro, jag med mina ståtliga 1.50 m... :)

Vi var hos svärmor igår och fikade, riktigt trevligt. Efter det blev det middag hos mamma och pappa. När vi kom dit stod Jesper och fixade med sin bil. Jens skulle ju såklart in i den och sitta vid ratten, det är roligt tycker han. Han satt där och guppade fram och tillbaka till musiken medan han ryckte i ratten. Väldigt allvarlig var han.
Sedan var det första gången vi hörde honom säga bil. :)
Nej, jag får nog ta och sätta på lite kaffe, se om jag piggnar till lite, är seg som sirap.
So long

Kommentarer
Postat av: whatthefuck

Sv/ Hahaha, ja då kan det gå illa! ;) Men det viktiga är ju egentligen att dom har kläder och inte fryser så jag ska väl inte klaga, hahaha! Ha en fin dag! :)

2008-08-18 @ 15:06:50
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Pej

Fisen har oxå blivit blyg på sista tiden. Speciellt för långa stora grabbar. Och för sånna som har skägg. Hoppas hon växer ifrån det snart.

KramKram

2008-08-18 @ 15:59:46
URL: http://fruwee.blogg.se/
Postat av: T

Dom små kommer i så många faser. Det går över snart.

Tänk att bilar kan fascinera även så små? Stora som små. Jaja, vi tjejer fattar väl inte det där...

Boys will be boys...oavsett ålder. ;P



Ha en mysig kväll!

2008-08-18 @ 19:46:55
URL: http://modestymom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0