Det började inte bra

Jag har tillbringat nästan hela dagen i stan.
Morgonen började inte bra. jens hade i och för sig sovit jättebra och länge så det gnäller jag inte på.
Jag vaknade och hade svinont, blev arg och ledsen på en gång. Jag tänkte bara, låt mig somna om, vill inte!
Men jag stapplade upp och försökte att inte använda händerna allt för mycket vilket är lättare sagt än gjort, det vet ni själva. Jag tog värktabletter och efter ett tag släppte det väl lite.

När jag bäddade råkade Jens få tag på den där Daisy-spelaren som jag berättat om tidigare? Den som han visade mig vart den var. Nu fick han fatt på den och slängde eller tappade den i golvet. Den har pallat för många kraschar men den här tog visst priset på den stackars mackapären. :(
Inte Jens fel såklart utan hans slarviga mamma som lockar honom med sånna roliga saker. haha
Hur som helst, spelaren vägrade starta. Min älskade make öppnade vraket men kunde inte se vad som var fel. Ringde syncentralen för att vackert be om en ny men kvinnan som hjälper mig med sånt där var på semester, åter på måndag. Jag ringde bibbland här i Getinge för att höra om de hade någon att låna ut men det hade dem inte.
Ni hör att detta är mycket viktigt för mig va? :) Jag lyssnar på mina böcker med den, och det är viktigt som katten att jag kan göra. ;)
Jag åkte in till stan. När jag var klar med mitt ärende åkte jag hem till lillebror. Ringde stadsbiblioteket och frågade om de hade någon. haha
Jooo, de hade en i skåpet.
Jesper sjutsade mig dit så jag fick hämtat den.
Nu kan jag läsa igen.
tillbringade eftermiddagen med min käre bror. Daniel och Jens kom in senare och då stack jag och Danne till Max.
Dagen verkar sluta betydligt bättre än vad den började. jag har ont och det lär jag få ha ett bra tag till.
Hoppas ni haft en bra dag!
So long

Kommentarer
Postat av: Titti

Vad bra att det ordnade sig! Kan inte ens föreställa mig att inte få kunna läsa när jag vill, usch vad frustrerande att behöva vara beroende av hjälpmedel! Kram till dig som klarar allt!

2008-08-28 @ 21:19:42
Postat av: Annica

Åh jag förstår att du kommer vara orolig. Jag kommer nog inte känna mig så avslappnad i morgon heller när Stefan är ute och kör.

Jag lider med dig när jag läser att du har ont! Vet ju hur det känns när man vaknar och det är jävligare än det brukar. Hoppas medicinen hjälper snart!!!!

Nu ska jag krypa tillbaka till soffan med maken. Känner att jag behöver känna hans närhet lite extra i kväll.

Ta hand om dig vännen!

KRAM!!!!!

2008-08-28 @ 21:23:59
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Annica

Tack! Du är en underbar vän!!!!!

KRAM!!!

2008-08-28 @ 21:37:04
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Soffie

Å fyy för sånna dagr,

hoppas din smärta blir bättre kommer den försvinna helt,stackars dej

skickar dej massor av styrkekramar...ta hand om dej

2008-08-28 @ 22:11:00
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Malin

Natti natti på dig! Skönt att det ordnade sig till slut... Sov gott! Kramiz

2008-08-28 @ 22:51:43
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Pej

Hej vännen!



Det är så jobbigt att läsa att du har ont. Jag önskar att jag kunde göra nåt för att lindra det.

Hoppas du får en bra dag trots allt.

KramKram

2008-08-29 @ 08:50:23
URL: http://fruwee.blogg.se/
Postat av: Pej

Hej vännen!



Jag hoppas verkligen din värk blir bättre snart!

Naproxen hjälpte dom fem dagarna som jag åt dom men sen fick man ju inte äta längre. Det var ju tänkt att det skulle ta bort den eventuella inflammationen som jag har men det har den inte lyckats med för nu har jag ont igen. Jag bävar för att ta mig till kiropraktorn så jag hoppas att det ska gå över av sig själv.

KramKram

2008-08-29 @ 09:50:24
URL: http://fruwee.blogg.se/
Postat av: Pej

Tack för att du frågar! :-)

Det kanske försvinner ikväll med lite vin ;-)

KramKram

2008-08-29 @ 09:58:19
URL: http://fruwee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0