Hösten

Har hösten kommit nu? Det känns nästan så. Det är lite tidigt, eller hur?
Hoppas solen och värmen återkommer en sväng till iaf.
Daniel har haft ont i halsen i några dagar, Jens var ju snuvig under helgen. Jag känner inget och jag intalar mig att jag inte kommer känna något heller. Jag är ju annars väldigt mottaglig för bassilusker på grund av tracken och mediciner som sätter ner immunförsvaret.
Idag har jag varit grymt trött men det kan ju bero på något annat? Sov nog en timme på soffan i eftermiddags. :) Skönt men när jag vaknade såg det ut som ett bomnedslag. Men vad gör det? Det går ju att plocka iordning.

Över till det roliga som hänt idag. Min vän, hon jobbade som min personliga assistent under högstagiet, ringde i förmiddags. Så roligt att höra hennes röst och snart skall vi träffas också.
Vi har fått kontakt under den senaste tiden, i februari tror jag det var? Innan dess var det flera år sedan vi hördes av. Det är verkligen roligt att ha fått kontakt igen!
Annars har det varit en lugn dag. Jens har varit på bra humör, fast han sov mindre än en timme. Vi får se, han lär vara trött ikväll.
Nu skall jag ta mig en kopp kaffe och fortsätta läsa den mycket spännande boken "En helt annan historia" av Håkan Nesser.
En lugn dag var det ja... :)
So long

Kommentarer
Postat av: T

Du är så himla gullig jämt! Tack Ulrika! Du gjorde just min kväll! :)

Hoppas du håller dig frisk!

Det är jättemånga som är sjuka på jobbet. Jag hoppas att jag håller mig frisk men tyvärr så åker jag på allting jämt. Kanske för att man springer omkring och hjälper folk vid deras datorer. Läste att tangentbord och möss har mer bakterier än toaborsten. Uäck! Det ska tydligen vara hälsosammare att stoppa toaborsten i munnen... Jomen visst! Aldrig i livet!

Jag har sneglat på boken du läser men aldrig köpt den. Fast jag ska beställa ett gäng till Thailandsresan nu så du måste berätta vad du tyckte om den när du är klar. :) Den du tipsade om häromdagen ska jag beställa för den har jag inte läst. (Stephen Kings)



Ha en fin kväll!

2008-08-20 @ 18:32:17
URL: http://modestymom.blogg.se/
Postat av: Annica

Vad roligt att återuppta gamla kontakter!

Nu har jag också sovit en stund. Fasen vad trött man blir av att ha ont! Men en lur och lite mat efteråt gjorde susen. Men jag tror att det blir en riktigt lugn kväll. För kroppen känns av fortfarande och dessutom ska Stefan upp tidigt i morgon och jobba lite extra. Ovant! Han har ju varit hemma i nästan 9 veckor! Men chefen ringde och hade panik. Inga som jobbade och hur mycket gods som helst att köra ut. Ja så går det när man låter alla ta semester samtidigt.... ;-)

Ha en skön kväll!

KRAM!!

2008-08-20 @ 18:34:55
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Annica

Skrattar högt!

Du fick mig på bättre humör direkt. TACK!!!

Ska vi göra en deal? Jag läser Bamse för Jens och du brottas med Emil? ;-)

KRAM!

Tack för att du finns!

2008-08-20 @ 21:29:31
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: T

Ha! Pestens tid har jag nere i bokhyllan. Fast jag måste erkänna att jag helt har glömt bort den. Jag köpte tre papperskassar med böcker (5 kr styck, inbundna i perfekt skick) i våras på en loppis. Nu först kom jag på att jag har ett gäng olästa böcker därnere. :)

Tack för det! :P



Godkväll och godnatt!

2008-08-20 @ 21:46:16
URL: http://modestymom.blogg.se/
Postat av: Annica

Detsamma!! Tur vi har varandra. ;-)

KRAM!!!!!

2008-08-20 @ 21:52:45
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Annica

Godmorgon!

Idag känns allt annorlunda. Har haft en underbar morgon själv med sonen innan jag lämnade honom på dagis. Så nu är jag mig själv igen! ;-)

Hoppas du får en underbar dag!

2008-08-21 @ 10:53:47
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0