Katten i toastolen

Jens var uppe med tuppen idag. Vaknade någon gång efter sju. Men han lät oss övriga ligga och dra oss ett tag. han sprang omkring och stojade själv. Det går ju såklart inte att somna om eftersom jag ligger och lyssnar på vad det lilla busfröet gör men ändå skönt att ligga kvar i sängen lite.

Vi skall in till stan idag men det blir inte förrän senare i eftermiddag. Dags för den otroligt roliga storhandlingen, som jag alltid längtar så mycket till... not
Det blir nog ett besök på Max med lillebror tror jag minsann och det kan ju lätta upp det hela lite.

igår kom Jens på den strålande idén att man kan kasta ner saker i toastolen. Mycket mycket roligt.
Jag hörde att han öppnade dörren till toaletten men jag höll på med något så det tog lite tid innan jag gick dit. tänkte att han kan nog inte göra något direkt dumt där men jag gillar ändå inte när han är där inne själv. Hör att toalocket går igen. Hmm?
Går dit och sträcker ner handen och vad får jag då fatt i?
Jo, lilla katten, Jens favogosedjur.
Blev lite sur på Jens och sa att så skall man inte göra och så tvättade jag katten...
Efter ett tag var han där igen och slängde ner ett annat gosedjur, grodan.
Vi blev arga på honom och nu har han inte slängt ner något mer, men det kommer nog.
Det där är inte kul.
Skall jag behöva sträcka ner handen i toastolen varje gång jag skall uträtta mina behov? haha Så att inte något av Jens älskade gosedjur får sig en otrevlig överaskning.
Stopp i toan är ju inge kul det heller kom jag precis på!
Jaja, det blir nog bra med tiden. :)
Nu skall jag röja lite.
Ha en bra torsdag!
So long

Kommentarer
Postat av: Pej

Hej vännen!



Va skönt att höra att tabletterna funkar bra för dig. Jag har aldrig testat dom förut och då är jag lite skeptisk. Men jag ska helt klart testa att äta dom i fem dar så får vi se om det blir nåt bättre.



Kan inte annat än skratta åt Jens och toaletten. Än så länge har fisen bara doppat sin Pippi-docka i toaletten men jag är rädd för att det kommer bli fler saker fniss



KramKram

2008-08-21 @ 11:43:16
URL: http://fruwee.blogg.se/
Postat av: T

Det blev något fel däruppe så jag provar igen.

Sonen när han var liten hade pippi på att slänga ner min gästers skor och spola så de blev dyngsura. Det var pinsamt :/



Hahahahaha!!! Idag är det riktigt komiskt när jag tänker på det!



Ha en bra dag!

2008-08-21 @ 13:23:15
URL: http://modestymom.blogg.se/
Postat av: Annica

Vad härlig han är! Kan inte annat än skratta åt honom! Men jag förstår dig. Inte kul att behöva dubbelkolla toan varje gång man ska dit. ;-)

Hoppas det går bra att handla!

KRAM!!!

2008-08-21 @ 13:59:14
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Jag önskar innerligt att Minna aldrig, aldrig någonsin kommer på att slänga saker i toan!! Toaletter är det värsta jag vet, även min egen ;-) Så slänger hon något där i vete 17 om jag kommer plocka upp det! hahahhaha!! Hemska jag :-)

Ha det bäst vännen och ta hand om er.

Kram

2008-08-21 @ 20:45:05
Postat av: Annica

Ja de är bara bäst våra små guldklimpar!

2008-08-21 @ 21:57:22
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0