Konstig dag

Jag har sovit dåligt inatt, Jens har vaknat flera gånger och gnällt. Jag känner inte riktigt igen honom just nu. Han blir så arg imellanåt och sedan är han superglad igen.
Jag åkte iväg och tränade strax efter nio. Då var jag arg som ett litet bi. Var arg på Daniel.

Det var skönt att få träna lite och snacka med min goa ledsagare!
Känns bättre nu men synd att säga att jag är på bra humör.

Imorgon åker vi till Polen. Skall väl bli kul, typ så känns det nu. Hoppas det känns bättre imorgon. Finns det något tråkigare än att packa?
Jag gillar det inte alls.
Bläää
Det blir alltid så mycket. ;)
Gnälligt inlägg idag, eller hur?
Återkommer nog senare och då med en lite mer positiv ton, förhoppningsvis iaf.... :)
So long

Kommentarer
Postat av: Annica

Men vännen!

Inte vara arg nu när ni ska iväg. Vad har hänt?

KRAM!

2008-08-05 @ 15:32:01
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Pej

Jag vet en sak som är tråkigare än att packa. Packa UPP. fniss Det är bland det tråkigaste jag vet ;-)



Ha en underbar resa om vi inte hörs mer innan ni åker! Kommer sakna att läsa din blogg.

KramKram

2008-08-05 @ 15:57:02
Postat av: Titti

2008-08-05 @ 16:13:53
Postat av: Titti

Hoppas ni får en härlig resa! Och lite arg på sin gubbe ibland, är helt normalt. Det är när man är arg hela tiden som man ska börja oroa sig! Kram

2008-08-05 @ 16:14:36
Postat av: Annica

Åh.. Det problemet har vi här hemma med. Stefan vaknar aldrig när Emil ropar. Så jobbigt!! Så jag förstår dig att du blev irriterad på honom!

Det är bara att gnälla på det vet du.

KRAM!

2008-08-05 @ 16:16:53
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0