Nominerad igen

Det är redan onsdag igen, tänk vad dagarna går fort.
Jag börjar med en liten hälsorapport, roligt eller vad säger ni? ;)
Min hals har inte blivit sämre, tack och lov säger jag bara. Jag är så rädd för att bli förkyld på grund av tracken, det blir så fasligt slemmigt... :(
Mina leder är sådär. Vaknar varje morgon och har ganska ont i händerna, det tar några timmar innan de blir som de ska.
Menmen, det går över, någon gång.

Det är tur att det finns underbara människor här som gör mig glad och piggar upp mig ordentligt.
igårkväll hände det en rolig sak. Min underbara bloggvän
Satu
Nominerade min blogg. *stolt och glad som en tupp*
Jag blev helt varm och såå väldigt glad! :)
Detta är hennes motivering:
Min bloggläsare som är blind,och som jag är GRYMT imponerad av! Hon gör ett fantastiskt jobb som mor till lilla busungen Jens,man kan inte ens föreställa
sig vilket jobb! Skriver så fint om sin vardag,och sin sjukdom och delar av både hjärta som själ och man kan läsa så mkt kärlek mellan raderna! Kram vännen!

Tack snälla Satu! Stor kram tillbaka.
Jag tänker i min tur nominera två stycken bloggar. Jag har ju för några dagar sedan nominerat sex stycken som jag tycker väldigt mycket om, här kommer två till som jag gillar grymt mycket.
Annica
En underbar kvinna som skriver väldigt roligtt och jag vet inte hur många gånger jag kikar in till henne varje dag? :) Hon berättar om sitt liv tillsammans med sin man och deras charmtroll till son.
Jag älskar för övrigt att höra om Emils upptåg och hans härliga funderingar och kommentarer.
Annica och jag har dessutom väldigt mycket gemensamt, är så glad att vi fann varandra här!

Nästa nominering går till
Satu
en människa som har gått igenom mycket tuffa perioder i livet och det gör hon fortfarande. Hon är så otroligt stark och kämpar på. Jag beundrar henne så grymt mycket!
Jag fastnade direkt för hennes blogg. Jag var in till henne i januari första gången och sedan dess har jag följt hennes och hennes prinsessas liv.
Önskar er allt gott vännen.

Nu är Jens lite ledsen, ska gå till honom.
Ha det bra idag.
So long

Kommentarer
Postat av: Satu

Nämen gumman,vad GOD du är!!! Tusen tack,det värmer,då har vi varandra som favoriter..!!



Du,vet inte hur dte gått med Trau,men Pia sa att hn ev skulle läggas in?? hjälp Orolig som bara den!



Hör av mej när jag vet! Kram

2008-08-27 @ 12:00:06
URL: http://satuelisa.blogg.se/
Postat av: Annica

TACK! Du får mig att gråta! Blir så glad och rörd av dina ord!

TACK!!!

2008-08-27 @ 14:14:44
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Ann

Det var faktiskt underbart skönt!

2008-08-27 @ 15:01:59
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0