Söndagkväll

En bra men lång dag har det varit tycker jag.
Känner mig rätt trött, ska strax hoppa i säng.

vi var ju på bio igår, såg Arn. Mamma och pappa var här och passade Jens. Det hade gått kanon. När vi kom hem låg han nattad och klar i sängen. Det var första gången någon annan än jag och Daniel lagt honom. Vi har lämnat bort honom ganska mycket men det har alltid varit några timmar på dagen.
Skönt, mamma och pappa tyckte det var jättemysigt så det blir säkert fler gånger.

Angående filmen då ja. :)
Jag måste erkänna att jag blev lite besviken. 
Knäpp som jag är hade jag precis läst ut den tredje delen, bara för några dagar sedan, så jag hade den verkligen i färskt minne om man säger så. Eftersom filmen inte stämmer med boken på många punkter så satt jag och irriterade mig på det.
Första filmen gillar jag verkligen men den här känns hafsig på något sätt. Men det är nog som sagt för att jag precis läst boken.
Men har man sett första delen så tycker jag man ska se den här också. Om man dessutom har alla sina sinen i behåll, syftar mest på synen då, ger den nog lite mer än för mig... :)
Nej, nu ska jag stänga av datorn.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ann

God morgon!

2008-09-01 @ 06:37:37
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: T

Gomorron!

Fasen, fjärrisen fungerade bara en gång...sen tror jag batterierna tog slut. :(

Mer kaffe fick jag hämta själv..;-)





Uscha, ska jobba idag...blä..blä...



Ha en fin dag!

2008-09-01 @ 07:01:05
URL: http://modestymom.blogg.se/
Postat av: Annica

God morgon!

Jag har min disk kvar... Vi somnade som två små barn i går kväll. Tror klockan var halvv tio eller nått.

Ja behöverkroppen sömn så behöver den.

Nu ska vi äta frukost. Hoppas det känns liiiiite bättre för dig i dag.

KRAM!

2008-09-01 @ 08:07:37
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Titti

Har ju inte ens sett den första jag... den ligger här och väntar på mig. Sen får jag väl släpa med mig D och se den andra på bio.

Hoppas du får en bra dag, UTAN värk!

Kram

2008-09-01 @ 08:31:38
Postat av: Ann

Japp det har vi! Jättemånga!

2008-09-01 @ 09:46:45
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Annica

Det är väl si så där.. Men det går över. Har ju dig som vet hur det är. Känns så otroligt skönt!

Ska förbereda middagen sen ska jag bara ligga och läsa idag. Vädret är underbart så jag ska nog ligga på balkongen och njuta av den härliga luften som bara finns på hösten.

Hur är det själv? När ska du träffa doktorn nästa gång?

KRAM!

2008-09-01 @ 09:59:20
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Annica

Nu håller jag på att läsa gamla godingar. För tillfället en Sidney Sheldon, Vid horisontens rand. Spännande fast jag läst den förut.

KOmmer du öka kortisonet när du varit hos doktorn? För att dämpa det lite. Själv sitter jag och hämtar mod att ringa min för att säga att jag inte bara vill ha en spruta. Utan två.. Nu är höger höft lika illa som vänster. Jag kan inte ens ligga på sidan utan måste ligga på rygg... Inte min sovställning! Dessutom snarkar jag då. Och hur okvinligt är inte det då?! ;-) Hi hi! Jag är lyckligt lottad som har en man som förstår mig och älskar mig trots alla mina fel.. Vet inte om jag berättat det för dig. Men vi separerade för snart två år sen. Men jobbat oss tillbaka till varandra igen. Nu är det bättre än någonsin emellan oss. Men... Härom kvällen så var jag nere och osäker som man kan bli ibland. Kände mig hemsk mot honom för att jag inte kan ge honom fler barn, för att jag kan göra så lite hemma.. Ja du vet. Listan kan göras lång. Då säger den underbara människan:

-Tror du att jag skulle kämpat så hårt att få dig tillbaka om jag inte älskade dig precis så som du är.

Förstår du då hur lyckligt lottad jag är! Älskar honom så mycket!

Herregud så mycket jag skriver... Nu måste jag ut i köket och fixa köttet.

KRAM!

2008-09-01 @ 10:34:14
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Annica

Ja vår kärlek är verkligen stark. Den fanns där hela tiden. Vi kunde helt enkelt inte släppa varandra.

Jag fasar för sprutorna. De gör så fruktansvärt ont. Fast det gör det ju nu med... Men det är man van vid. Sprutor är något helt annat.

Nu måste jag gå och lägga mig. Kan inte sitta mer.

KRAM och tack igen för att du finns och förstår.

KRAM!!!!!

2008-09-01 @ 11:24:49
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0