Andra advent

Vi har haft en glad och busig kille här hemma idag också. :) Prat och skratt hela dagen, nästan... Haha
Vi var hem till mina föräldrar ikväll och käkade middag. Där var då samlade tre superlyckliga människor, Jens, moffa och Ea. De var glada att se varandra igen. jaja, jag och Daniel var glada vi med. :)

Det har inte hänt mycket, dagen har gått fort och snart är det dags att läga sig igen. Imorgon är det träning som gäller för mig.
Stälde mig på vågen och jag har gått ner två kg. Får skärpa mig lite, och äta mer tomtegröt. ;) Men det brukar bli så när jag inte mår bra.
Jaja, ingen större fara.
På torsdag får jag första infutionen av den nya medicinen, Orensia heter den, osäker på stavningen.
Hoppas det är den nya mirakelmedicinen.:)
Får tre infutioner med två veckors mellanrum och sedan blir det en gång i månaden.
Spännande ska det bli även om det kan dröja några månader innan man ser resultatet.

Jag håller på med en bok som heter Underströmmar men jag kommer baske mig inte in i den. Funderar på att ge upp, men den kanske blir bättre?
Hoppas ni haft en fin andra advent!
Godnatt på er.

Kommentarer
Postat av: Titti

Ge inte upp, den kanske blir jättebra. Håller båda tummarna för dig på torsdag! Kram

2008-12-07 @ 21:57:27
Postat av: Anonym

Åh...vad jag hoppas att medicinen funkar. Kommer du må illa av den också?

Jag ska hålla tummar och tår.

Jag fnissar så när du skriver om Jens och hans påhitt. Han är ju bara för söt! Jag kan riktigt se han framför mig där han springer omkring och pratar.

Nacken är bättre tack och lov!



Ha en härlig fortsatt söndag!

2008-12-07 @ 22:17:18
Postat av: Anonym

Jag känner igen det där med vikten, ska väga mig imorgon hos doktor-brukar rasa...



Mysigt att umgås med familjen lite. Må så gott. Stor kram

2008-12-07 @ 22:52:29
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Jen

Hej vännen,ja böcker man inte kommer in i är jobbiga.Vad brukar du läsa för böcker annars? Kram

2008-12-08 @ 08:23:25
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: Lena

Så du är också en sådan som lättare går ned i vikt än upp? Jag är likadan.



Trevligt med besök och du hoppas medicinen ger tänkt värkan.



Kram på dig!

2008-12-08 @ 11:22:28
URL: http://lenakald.blogg.se/
Postat av: lena

Hoppas verkligen att den medecinen hjälper dig:)

Trevligt att träffas och äta gott!!

Ha det fint vännen, kram lena.

2008-12-08 @ 13:49:06
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: Annica

Hej vännen!!!

Vad jobbigt att du varit så sjuk när ni var borta. Men skönt att det var hos någon du kände dig trygg hos i alla fall.

Själva har vi haft det jättebra. Och vi har återhämtat oss efter förra veckans svacka. Du skrev att du inte kunde läsa mina andra inlägg för det hoppade så. Men det var inget speciellt. Jag blev sviken av folk runt om mig. Fick höra att jag överdrev min sjukdom och att jag bara gör så här för att få uppmärksamhet mm... Sen har det varit lite strul med Försäkringskassan och såna grejjor. Så det blev helt enkelt för mycket härom dagen. Men nu har jag hämtat lite nya krafter. Så nu känns det bättre. Jag har tom varit och tränat i bassängen idag. Och jäklar vilken träningsvärka jag fått!!!!! Armar och mage har fått sig en rejäl omgång idag.

Nu ska jag laga lite mat åt familjen. Hoppas att du också hittar sätt att få nya krafter. Sätt att hämta andan lite.

Jag har skrivit in min e-mailadress. Jag tänkte fråga om jag kunde få din adress. Skulle vilja skicka en liten sak till dig. Om det är OK kan du ge mig din adress via mailen så slipper du visa den för hela världen. Hi hi! Precis som det är så många som läser min blogg!!!

Massa kramar min vän!

KRAM!

2008-12-08 @ 16:09:52
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Malin

Håller tummarna att det blir din mirakelmedicin!! Kramiz M

2008-12-08 @ 16:35:23
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Daniel

Hoppas oxå på mirakelmedicin!

2008-12-08 @ 18:21:51
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: bjorne

Bara mirakel får mirakelmedicin,så självklart är den vad den lovar,är uppe välbehållen men trött,lite segt att jobba efter att ha suttit i en bil 5,5 timmar.ha de gott o kram.

2008-12-08 @ 19:17:07
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan, tack för dina vänliga ord,uppskattar det enormt mkt.



Det gick bra idag-tog stygn och allt var riktigt bra. Ha fått skena på natten och mediciner igen-hoppas de verkar med kanonfart nu. Tyvärr måste jag ha kryckorna för balansen ett tag till.



Hittade ett pa sköna skor som var 2 nummer förstora men nu får jag i fossingarna.



Hoppas du mår bra idag gumman.



KRAMAR

2008-12-08 @ 19:20:14
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Stefan

Hejsan hoppsaan vännen.

Det där med vikten är inga problem vet du. Bara att komma på besök hos Annica en vecka så ska du se att det är löst :-D

Hoppas att det går bra med de ny medikamenten så att du slipper hålla på och bråka med det så mycket sen.



Ha det bra och ta hand om dig.

Kram

2008-12-08 @ 20:27:22
URL: http://jalonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0