Det bubblar inom mig...

Det har varit en bra dag idag också. Min hals är inte bra dock men kom med något nytt liksom... Blää Det bubblar i bröstet på mig och jag måste hosta ut slem offentligt, det är hemskt jobbigt. det värsta är när jag får göra det i färdtjänsten och jag är ensam med chaufören. Det är så pinsamt. :( Klart jag inte hostar rätt ut som ni förstår, får hosta i en pappersnästduk men det är jobbigt ändå.
Vill inte! :( Men alternativet är ju att stanna hemma hela tiden och det går väl inte? Jag kan ju inte isolera mig bara för att jag tror att andra tycker jag är äcklig.
Ledsen för detta men det hjälper ju inte. Ryck upp dig Ulrika!
Imorgon ska jag träna igen. Jag mår lite illa just nu och har gjort det hela kvällen. jag är livrädd för vinterkräcksjukan. Vi hade den förra året och det var rent ut sagt bland det vidrigaste jag varit med om. Jag ville ärligt talat dö då. Ni har inte spytt med en track, eller? ;) Vill ni ha dettaljer?
Här kommer några så hoppa över om ni är känsliga.
Man får liksom inte samma tryck i spyendet när man har en track som göra att det pyser upp luft på vägen. Därför är det svårt att få upp det om man säger så. Ja ni förstår? ;)Det liksom fastnar nästan på vägen upp. Hmm?
Nej men usch, nu mår jag ännu mer illa, jag är verkligen äcklig... :)
Förlåt. Hihi

Jag och Daniel har varit runt på olika möbelvarohus. Vi kikar efter möbler till Jens rum. Vi tänkte inreda det till hans tvåårsdag. Med en säng för stora barn och lite annat kul. Vi har väl hittat en del nu.
Jag är nog typ den enda människan av kvinnligt kön som inte gillar att springa omkring på sånna ställen. det går bra ett litet tag men sedan börjar det krypa i mig. Hua
I och för sig, det är förstås kul att kika på saker till Jens men även i det fallet så kan jag inte sträcka mig så himla långt. jag tycker det är gruligt trist helt enkelt.
Om det är någon annan tjej som känner lika som jag, ge dig till känna då, så kan vi bilda klubb. :)
Det blir nog bara du och jag är jag rädd men det gör kanske inget? :)
Nej, dags att göra något annat.
Se om det hjälper att käka några minikanelbullar,mot illamåendet menar jag...
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: T

Sorry. Jag gillar att shoppa. :(

Men vi kan bilda bokklubb istället? ;-)



Usch. Förstår att det måste vara fruktansvärt att ha tracken och spy. Jag hostar också slem. Hela tiden så jag förstår hur du har det. Kutar in på toa på jobbet. Usch! Hostat sönder halsen har jag också. Hes och sårig i hela halsen.



En storapojkars säng? Åhh...jag minns när sonen fick en sån. Han kom ju på att man kunde hoppa ur den. Mitt i natten vaknade jag av att han satt och babblade. Lyset tänt på rummet. Vad hittar jag? Jo en pojke som sitter och bygger legoborg mitt i natten. *fniss*

Det tog ett tag innan han slutade. Man får vara envis helt enkelt.

Nä, nu ska jag bums i säng!



Gonatt vännen! :)

2008-12-09 @ 22:27:25
URL: http://modestymom.blogg.se/
Postat av: Malin

Usch vad jobbigt! Säkert är det bara du som tycker att du är äcklig! Jag tycker likadant om mig själv just nu, jag snorar, hostar och nyser så tårarna rinner. Ser nog för ynklig ut! Men vi har rätt att finnas till ändå, eller hur? Kramiz i massor! M

2008-12-09 @ 22:27:36
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: lena

Jag har varit förkyld och hostig i några dagar nu och det är så trist.Har ju egentligen inte tid med detta nu, eftersom det är så mycket att göra nu.Jag tycker att det är hemskt att ha vinterkräksjukan och kan tänka mig att det måste vara sju gånger värre för dig, hoppas att du slipper.Jag gillar att strosa runt och tilla på möbler:)

Sovgott vännen, kram lena.

2008-12-09 @ 22:43:45
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: myran

hoppas du klarar dig från mera sjukor nu och får vara pigg, kram på dig

2008-12-09 @ 23:04:57
URL: http://mcmyran.blogg.se/
Postat av: bjorne

Åker hem om en vecka idag,sen ledig till den 5/1,det går riktigt bra att vara här,det har visat sig att Ella är för liten för att ha tidsuppfattning, har inte frågat efter mig så mycket och det är huvudsaken.Vi hörs ikväll kanske.

2008-12-10 @ 06:10:47
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/
Postat av: Lena

God morgon!

Vad jobbigt det låter, hoppas du piggar på dig snabbt. Får man fråga...varför har du track? Det kanske står om jag läser igenom din blogg iof.



Här ska du få en utmaning om du orkar med detta nu. Jul utmaningen är här! Kopiera den från min blogg, ta bort mina svar och släng in dina och för den vidare...om du vill :)



ha en bra dag och kramar i från mig!

2008-12-10 @ 10:56:51
URL: http://lenakald.blogg.se/
Postat av: soffie

nej men herregud ska det aldrig ge sig med allt slem stackars dej men jag tror inte folk tycker du är äcklig för din track syns väl å då ser de ju att du har det jobbigt,

fasiken att du ska behöva ha det så,vad säger läkaren om att det är så långvarigt?

hoppas du får en goo eftermiddag å lite mys med din Jens,

kramen

2008-12-10 @ 15:28:37
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Malin

Hoppas denna dag har varit lika bra som veckan första! Kramiz M

2008-12-10 @ 18:18:04
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan,



Usch då,det lät brutat med bubblet...Men jag kan ärligt förstå din rädsla för kräksjukan, vi var så sjuka förra året-aldrig mer tack!



När får du börja med din nya med? Jag har fått orudis retard,har haft det innan och det ska göra susen tror jag.



Ha en bra kväll tjejen. BAMSEKRAMT

2008-12-10 @ 18:28:53
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Daniel

Bullar brukar tack å lov underlätta mot det mesta!

2008-12-10 @ 19:24:37
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: T

Du har nåt som tillhör dig på min blogg! :)



Kram

2008-12-10 @ 21:22:37
URL: http://modestymom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0