Lite schopping

Vi har haft riktigt fint väder här idag. Kallt och faktiskt ganska soligt. :)
Jag och Daniel har varit inne i stan och handlat lite, gjorde några fynd på rean. Vi var inne tidigt så det var inte så mycket folk, men den värsta rean är kanske över?
Det har varit en bra dag helt enkelt. Jens fick busa och leka på dagis, kom hem glad och fortsatt leksugen. Vi hade köpt en lastbil med tillhörande släp, vilken gjorde succe. :)

Imorgon nyårsafton, tänk att det här året snart är över också. Tiden går fort när man har roligt. :)
Om mindre än en månad blir Jens två år. Det är inte klokt, det är det faktiskt inte.
Han har blivit så stor, mammas lille gosros.
Han är så rolig. Jens gillar att prata i telefon. :) När han pratar med moffa säger han nej nej nej och åter nej. Allt morfar frågar får han ett nej till svar på. Samtidigt som han säger nej skrattar han så där busigt som bara han gör. Och när jag känner på hans mun har han världens största leeende. Hihi När han däremot pratar med Ea. ,mormor alltså så håller han långa inveckladde konversationer. Han svarar och luras nästan ingenting. :) Dessutom pratar han väldigt mycket själv, nästan så han liksom hakar upp sig. Det är så roligt att lyssna på.

Nyårsafton ska vi tillbringa hemma hos just mamma och pappa. det bjuds på kalkon vilket är så ofantligt gott tycker jag, speciellt med den där såsen pappa gör. Mmmm,längtar!
Det kommer några vänner dit också. Blir nog en rolig kväll tror jag.
Nixpix, nu dags för sängen.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jannica

Har du talprogram till datorn också? Tänkte bara för du skriver så himla bra. Det liksom flyter i texten med mellanrum och radbyten och så. Kanske är superenkelt, vad vet jag. Imponerad är jag i varje fall! Gott Nytt år till dig*!

2008-12-30 @ 22:59:32
URL: http://lagerhult.blogg.se/
Postat av: Mia

Gott Nytt År !!!



Kram Mia

2008-12-31 @ 09:40:20
URL: http://familjenahlgren.blogspot.com
Postat av: Titti

Gott nytt år hjärtat! Kram

2008-12-31 @ 10:11:38
Postat av: Lisbeth

Önskar dig ett riktigt gott nytt år



kram Lisbeth

2008-12-31 @ 12:29:32
URL: http://vipelyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0