Snart jul!

Jag har känt mig på strålande humör sedan igår, undrar om det var Orencia som gav mig någon slags energikick? Vid sjutiden igårkväll drog jag ut mattor, började dammsuga och moppa för fulla muggar. Var klar strax efter nio med min inpulsstorstädning.
När jag ringde mamma och berättade vad jag gjort sa hon:
-Det är väl inte bra att dammsuga och greja när det är så mörkt, då ser man ju inte det man ska suga upp?
Hihi
Vem skiter inte i sånna bagateller? ;)

Jag har varit och bytt tracken i förmiddags. Kors i taket, idag behövde vi inte vänta mer än tio minuter, det vanliga är runt en halvtimme, en fin julklapp bara det. Innan dess hade vi varit på syncentralen eftersom Jens förstört min vita käpp, fick en ny. :)
Den gamla var helt vind och sne.
Efter trackbytet tog vi en fika med pappa. Nu är han också ledig, så skönt!
Sprang in på Coop och handlade lite innan det var dags för att åka hem. Anne kom på besök och vi tog en fika, till. :)
Alltså har vi haft en mycket bra dag och jag känner mig fortfarande på superbra humör.
Att mobilen fungerar som en dröm gör inte saken sämre. ;)
Häftigt som bara den. Önskar jag kunde få demonstrera den för er.
Föresten, på juldagen kommer min fina vän Emma hit med familj. Vi har gått grundskolan ihop. från tvåan, då jag flyttade ner till Simlångsdalen från Uppsala. Det ska bli så roligt att få träffa henne och hennes grabbar.
Jag har många fina vänner men inte så många från så lång tid tillbaka. De flesta har jag samlat på mig på vägen. Emma har känt mig från att jag var seende. Förutom min familj, föräldrar och syskon så är hon nog typ den enda som känt mig som just seende och någorlunda normal.;)
Lite skämt så här dagen före dopparedagen.

Ha nu en underbar kväll och njut så mycket ni kan.
So long

Kommentarer
Postat av: lena

Önskar dig och din familj en riktigt god jul!!

Kramar lena.

2008-12-23 @ 19:24:08
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: T

Åh...njut du också vännen! Jag gav fan i alla krav och nu känns det toppen! Jag kommer att hinna med julen. :)

Ett litet minus är att jag dock har fått feber igen. Inte mycket men litegrann. Jag blir orolig för nåt måste vara fel. Får släpa mig in efter jul och ta lite prover tror jag... :/



Ha nu en riktigt GOD JUL för jag tror inte jag hinner blogga imorgon!



KRAM!

2008-12-23 @ 19:32:44
URL: http://modestymom.blogg.se/
Postat av: soffie

å må nu så gott du kan min underbare bloggvän,tänk vad folk man ej har träffat på riktigt kan beröra en å du är en av dem,

jag önskar dej å din familj en riktigt GODJUL!!!!

2008-12-23 @ 20:15:33
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: bjorne

Kram och god jul till er 3 från morfar bjorne.

2008-12-23 @ 20:17:30
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/
Postat av: Jessica m 3

Hoppas du och din familj får en skön jul.



Kram och god jul från Jessica

2008-12-23 @ 21:52:48
URL: http://sirenofthewoods.blogspot.com
Postat av: Malin

Jag håller med! Vem bryr sig! Städat är det, så det räcker.... Det viktigaste är att vara tillsammans, umgås! Det är jul för mig! Varma, julkramar till min goa Ulrika! //M

2008-12-23 @ 22:14:13
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: ♥Blondiie♥

Hej fina bloggvän=)

Hoppas du har en mysig uppesittarkväll med dina nära och kära, eller spenderar den på något annat sätt som får dig att må bra!

Om vi inte hörs imorgon på den stora dagen så önskar jag dig en riktigt riktigt GOD JUL!!!

Jag hoppas du firar den precis så som du vill ha den!

Många Julkramar från Mig=)

2008-12-23 @ 23:33:54
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0