18-månaderskontroll

Imorse var vi på bvc-besök. Dags för lille vännen att kotrolleras...
Han hade gått upp sju hg och blivit två cm längre. :)
Han väger nu 10180 gram och är 81 cm lång. Följer sin kurva perfekt. Känns skönt det. Bra att någon är perfekt i den här familjen, jag är det då inte iaf...
Han fick två sprutor av farbror doktorn också. en i armen och en i benet. Han var såå duktig. När han fick den i armen sa han inte ett knyst och när den andra kom gnällde han lite bara.
Bara han slipper plåster så är han nöjd, det är de som gör honom ledsen nämligen.

Nu väntar jag på att min doktor skall ringa. Jag känner mig lite smått uppgiven. Kanske inte uppgiven men jag är trött på skiten iaf. :( Jag vill slippa ha hont.

Titti, här kommer två bröllopsbilder! :)



Ha det bra idag. Solen skiner i Getinge idag. Tjohooo
So long

Kommentarer
Postat av: Annica

Åh vad fina ni är!!!!

Har läst lite i din blogg och ser att du också lever med smärta. Usch! Varför måste man ha ont?! Hoppas att du får hjälp och att det kommer gå bra på resan!

KRAM!

/Annica

2008-07-24 @ 14:50:17
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Titti

Vad fina ni är! Vilken söt klänning. Jens var inte född då eller? Vad han växer bra, det känns ju alltid skönt att nått är som det ska!

Tack för bilderna, kram

2008-07-24 @ 16:34:50
Postat av: Malin

Skönt att er resa gick bra, hoppas ni får det bra i Polen! Min semester har börjat nu, perfekt taiming med vädret. Liksom ni hade på ert bröllop, det var fantastiskt roligt!

2008-07-24 @ 18:33:12
Postat av: T

Guuuuud vad vackra ni var! Särskilt du! En helt underbar brud!

Vad kul att du delar med dig av dina bröllopsfoton. Känner mig hedrad. :)

Stoooor kram

2008-07-24 @ 19:46:50
URL: http://modestymom.blogg.se/
Postat av: T

Glömde ju säga. Att magen har spökat hela veckan. Jag mår lite bättre men det lite bättre kan man mäta på millimetern. Alltså, inte mycket till förändring. Jag återkommer nog efter helgen. Hoppas jag är en ny männika då. :(



Kram

2008-07-24 @ 19:50:58
URL: http://modestymom.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Ja, ni är verkligen ett vackert brudpar! Underbar klänning har du och du ser verklgen lycklig ut!

Lillkillen börjar bli stor ;-) Minna har oxå växt, är lång för sin ålder men kurvan, den följer hon.

Skönt att det gick bra med sprutorna. Förresten, vad var det för sprutor, Minna fick nämligen bara en?

Ha det så jättebra i polen!

KRamar!!

2008-07-24 @ 21:06:43
Postat av: Helena

Men åh vad fina ni är!!!

2008-07-24 @ 22:18:48
URL: http://helenasnackar.blogg.se/
Postat av: Annica

God morgon!

Ja visst blir man trött av att ha ont! Det tär så otroligt på en.

Hoppas att du blir bättre nu med nya medicineringen.

Ha en underbar dag!

2008-07-25 @ 07:59:37
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Annica

Åh så skönt att du är bättre!

Tårtorna är inte klara. Det tar tid för mig. Måste vila så mycket. Jag la ihop dem igår med fyllningarna. Chokladmousse och hallonmousse. Idag har jag fodrat dom med smörkräm. Jag måste det för annars smälter sockerdegen som jag täcker dom med. Ikväll när sonen somnat så ska jag täcka dom och dekorera. Det är det roligaste. Jag lovar att beskriva dom för dig. Det lär väl kanske inte bli förrens på söndag. Vet ju inte hur mycket tid jag får över i morgon.

Ha en skön kväll!

KRAM!

2008-07-25 @ 19:34:56
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Mia

Vilka underbara kort !!!

2008-08-05 @ 22:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0