Åska hela natten

Här har det regnat som katten och åskat hela natten lång. Först var åskan långt borta men framåt morgontimmarna var den precis över huvudet på oss. Jag har inte det minsta emot åska, speciellt inte när jag ligger i en varm skön säng men jag vaknade flera gånger av den så jag har sovit ryckigt.
Jens har också sovit lite sådär. Tog över honom till oss, han skrek som bara den, kanske drömde något läbbigt?
Daniel däremot har inte hört någonting. Hmm?

Idag skall vi in till stan och uträtta några ärenden inför resan. Skall bland annat in på apoteket och höra om myggmedel till Jens. Man vet ju inte hur det är med myggen där uppåt. :)
Myggorna brukar inte gilla mig, tack och lov. Men Jens kanske de tycker är smarrig.

Jens ligger i sin säng just nu. han är rolig. de senaste dagarna har vi frågat om han är trött och vill gå och lägga sig, typ vid den här tiden. Då går han direkt till sovrummsdörren och bankar på den. :)
Ha en skön dag.
So long

Kommentarer
Postat av: Satu & Cass

haha jag diggar JENS!! coooooling..



FY FABIAN för åska,är rädd för den,tack vare min fostermor som kom gnyendes och gnällandes och kröp ner hos mig Och T(lillsyrran)och skrämde ihjäls oss med sitt beteende när vi var små..så hon överförde den rädslan tyvärr på mig!!



2008-07-09 @ 22:28:50
URL: http://satuelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0