Gnäll och snubbeldag

Det har inte varit Jens dag idag precis. Han har varit trött och gnällig nästan hela dagen. Det är kanske en reaktion på resan, vem vet?
Vi sov sådär inatt. jag drömde en äcklig mardröm och när jag var mitt upp i den så börjar Jens skrika som en galning. Detta vävs in i min dröm så jag hoppar upp med hjärtat dunkande som bara den. Tog över honom till oss för att få lite tröst. Jag hade ju i och för sig Daniel i sängen också men han bara drog sig undan när jag kröp närmare. Hmmm?

Vi var trötta när vi vaknade och Jens har inte sovit mycket på dagen heller så hans gnällighet kan ju bero på att han varit trött. Jag vet inte hur många gånger han ramlat idag, duns duns duns, har det låtit titt som tett. Stackars lille vännen.

På torsdag är det dags för besök på bvc. Läkarkontroll plus vaccinationer. det skall som vanligt bli spännande att få veta vad han väger och hur lång han blivit. Tycker han blivit lång iaf.

Imorgon skall jag iväg och träna. Det ser jag fram emot, känns som det behövs också. skönt att få röra på sig efter allt bilåkande och käkande av god mat.
Föresten, mina leder hann bli dåliga under resan så nu har jag ökat på kortisonet igen. Sista dagen vaknade jag upp med någon superinflammation i höger axel. Jag var tvungen att ta både dexofen, panodil och naproxen för att efter några timmar kunna lyfta armen till huvudet. Då blev jag rädd och ökade på kortisonet. det är ju ofta så att man väntar in i det längsta för det kan ju bli bättre.
Det är egentligen inte så många leder som gör ont nu, höger hand och axel plus knäna. Men jag blir både ledsen och arg när jag får ont i händerna, det är ju mina ögon... Jag känner mig fram och då slår jag ofta i dem också, vilket gör jäkligt ont.
Okej, slut på gnället för det är bättre nu. :)

Jag har läst ut Sjöjungfrun nu, superbra tycker jag men vilket sabla slut då! Nästa bok kommer till våren, jobbigt att vänta så länge, hur gick det för Erika, Anna och Patrik??

Dags att göra något annat innan det är dags att hoppa i säng.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Pej

Hej vännen!



Hur mår du nu? Är ju orolig för dig!

Nu ska jag försöka beskriva hur min blogg ser ut. Jag är sämst på att beskriva saker men jag ska göra mitt bästa.

Bakgrunden är brun (låter ju jättefult haha) Det är rosa och gröna stjärnor uppe till vänster i bloggen. Själva headern där det står fruwee är rosa och längst till höger i headern så är det en vit döskalle. Skitcoolt! Jag är som sagt inte jättebra på att beskriva men hoppas du blev lite klokare i alla fall!

Ta hand om dig vännen!

KramKram

2008-07-21 @ 19:43:28
URL: http://fruwee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0