Lite av varje

Jag började dagen med att vakna av mig själv kl 05.40. Hörde att Jens rörde på sig och sa någonting. Jag var helt enkelt tvungen att gå upp på toan, försökte hukande att smyga förbi Jens säng men jag hör ett mycket glatt heeej...
Jag smajlar lite försiktigt mot honom och går snabbt in på toan. När jag kommer tillbaka hör jag återigen ett Heeej, ännu gladare den här gången...
Jag smajlar lite till och hoppar ner i sängen. Efter ett litet tag hör jag att Jens somnat om men jag kan bara inte. Somnar när klockan är typ tjugo i sju eller något och väckarklockan ringde sju, då var jag mer död en levande.
Jag gick upp en kvart senare än vad jag skulle.

Sedan var det träning som stod på programet och det var roligt precis som det brukar.
Ringde till pappa senare på dagen och berättade att nu har jag fått visp-armar, precis som han har. :) Han är köksmästare och ja, han har visp-armar helt enkelt. Ni vet musklerna på underarmens översida? Haha, jag är töntig, jag vet... :) Men nu har alltså även jag fått sånna armar, nästan iaf... hihi
Min käre pappa skrattade åt mig och det skulle ni kanske också gjort om ni hade sett mig, för man kan kalla mig mycket, men inte biffen... haha
Jag skall iaf visa honom nästa gång vi ses, imorgon blir det nog. :)

När jag kom hem fixade jag till lite här hemma.När jag gjort det var jag trött som katten och tänkte att jag lutar mig lite mot soffan bara, sedan tänker jag, nja, jag lägger mig ner lite och vilar... Jag somnar som en himla stock. Jens och Danne är ute och springer i regnet men jag är helt väck.
Efter det har jag iaf varit pigg. :)
Jens har väl inte gjort något speciellt busigt idag, bara varit allmänt gosig och finurlig.
Jag skall läsa lite innan det är dags för sängen.
Godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0