Ny vecka

Jag har känt mig lite av banan idag. Har haft lite ont i händerna och knäna. nu har jag ju vant mig vid att inte ha ont alls så då blir jag lite ledsen. vet inte hur jag skall göra nu, om jag skall fortsätta trappa ner kortisonet eller stanna?
För andra dagen i rad har jag somnat på soffan när Jens sovit. Hlet slut har jag varit.
Vet inte varför?

Vi har precis varit ut på en promenad, köpt jordgubbar. Man får passa på,de borde väl ta slut snart, eller?

idag har vi en helt annan liten kille här hemma. Igår var han ju gnällig och ville varken sova eller äta. Idag har han varit ett litet solsken. :)
Han är så snabb nu. Jag får jaga honom runt runt i lägenehten. Han är snabbare än mamma tydligen. :) Nej, men jag är så rädd att tackla omkull honom så jag springer lite försiktigt, skylle rpå det iaf..)
Ha en skön kväll.


Kommentarer
Postat av: T

Hoppas du blir lite piggare snart och hoppas att solen och värmen dyker upp snart :)

2008-07-08 @ 09:00:54
URL: http://modestymom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0