Resan blir av

Nu har det blivit många bilder och grejer den senaste tiden, dags att skriva lite också kanske? :)
Tack för era kommentarer, de gör mig som valigt glad. På en av bilderna, imse-vimse tror jag det är, så syns tracken. Jag har fått en del frågor om den tidigare. Så ser den iaf ut, min käre vän tracken. :)

Resan till Polen har vi tackat ja till. Klart vi skall åka! :) Jag ser fram emot det. Vi kommer ha egen hytt på vägen ner, resan tar ju rätt lång tid och det känns himla skönt att vi iaf kan sova själva. Tror nog morbroren och frun också tycker det är bäst, man vet ju inte hur Jens kommer sova, ny miljö och allt.
Vi har också bestämt att ta med vår egen bil, det är ju mycket saker som skall med och skönt om man vill åka iväg på något själv. Resan hem gör vi ju själva eftersom de andra stannar två månader till.
Ja, det blir nog bra. :)

Nu har vi ju den berömda Dalarna-resan som vi skall på först. haha Nu verkar det som att det ordnar sig för pappa så han slipper vara tillbaka på fredagen. Där ser man, det var visst inte så kört som han sa, den gode pappan.
Jaja, så kan det bli.

Igår var jag och tränade, riktigt skönt som vanligt. Nästa träning blir på fredag.
Jens hade en konstig dag igår. Han var så gnällig och han åt inte bra med mat heller. :( Jag har blivit bättre på att ta det där med maten, jag vet ju att det går upp och ner men jag älskar när han äter bra såklart!
Jag får inte glömma att ringa bvc och ändra tid. Han har tid för vaccination någon dag innan vi åker till Polen och det är väl ingen bra idé. Bättre att ta sprutorna när vi kommer hem så han inte får någon reaktion när vi är borta.
Dags att fixa till lite här hemma nu.
I eftermiddag skall vi in till stan en sväng, bland annat hälsa på svärmor.
ha en bra dag mina vänner.
So long

Kommentarer
Postat av: Titti

Vad kul att komma iväg!

Potträningen går över förväntan, hon blir 2½ den18 juli. Ska prova blöjfri inatt igen, så håll tummarna!

2008-07-01 @ 19:41:12
Postat av: Anonym

Jättekul att ni ska åka till Polen!!!! Du kommer klara det bra. Idag är jag lite nervös, igår ringde de och sa att jag ska på en anställningsintervju i Nacka imorgon, det är för ett jobb som kartingenjör (samma som jag gör nu) så jag är i Uppsala i kväll och försöker få nerverna under kontroll. Egentligen vet jag ju att jag är duktig på intervjuver, men det hindrar mig inte från att vara nervös. Kram!

2008-07-01 @ 21:20:56
Postat av: Anonym

Jättekul att ni ska åka till Polen!!!! Du kommer klara det bra. Idag är jag lite nervös, igår ringde de och sa att jag ska på en anställningsintervju i Nacka imorgon, det är för ett jobb som kartingenjör (samma som jag gör nu) så jag är i Uppsala i kväll och försöker få nerverna under kontroll. Egentligen vet jag ju att jag är duktig på intervjuver, men det hindrar mig inte från att vara nervös. Kram!

2008-07-01 @ 22:42:33
Postat av: Malin

Jag råkade visst posta inlägget dubbelt, så kan det gå när man försöker göra flera saker samtidigt.

2008-07-01 @ 22:43:46
Postat av: Malin*

Vet du vad... Tracken sitter inte ivägen för ditt söta ansikte!!! Glöm inte det. Du är fin precis som du är... Tror minsann sonen är mest lik mamma också?

2008-07-02 @ 09:52:26
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: xMx

Nu var jag tvungen att titta på bilderna igen, märkte aldrig att tracken satt där.

Antingen är jag dålig på att se detaljer eller så tittar jag på det bilden visar, du och Jens som sjunger och leker.

2008-07-02 @ 22:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0