Städ och tvättdag

Det är vad vi har haft idag. Nu känns det skönt för nu är det klart! :)
Jens har sovit en halvtimme, högst... Hmm, han som brukar sova mins två timmar. Han har däremot legat i sin säng hur länge som helst och bara pratat och lekt.
Fattar inte hur länge han skall orka nu då? Han är pigg och busig som sjutton. Vi har precis varit ute och jag har jagat honom på gräsmattan, shit, vad han skrattade. Hade vi haft publik hade den nog skrattat också. en blind mamma jagar sitt barn som är mycket snabbare än mamman. Han är ju så tyst den lille ungen så jag hör inte vad han är... :) Förutom när han skrattar då. :)

Imorgon är det träning för min del och sedan är det bara att packa. Det är så skönt när man väl sitter i bilen och är på väg.
Ser verkrligen fram emot resan nu.
Nu är jag trött och har ont i handen. Jag har gjort något med den men vet inte riktigt vad?
Dags att sätta på en kopp kaffe, kan behövas nu.
So long

Kommentarer
Postat av: Satu

Jag har också ont i handen ,precis där menisken är... :(

2008-07-11 @ 10:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0