Det gick bra

Nu har Daniels mamma och moster åkt hem. De kom vid strax efter två och åkte igen vid fem. Det gick bra. Inga märkliga kommentarer. Jag tror att det blir på ett annat vis när vi är hemma hos oss. Jag är inte lika utelämnad som när vi är på något annat ställe där jag inte känner till hur det ser ut. Då är jag mer beroende och känner mig atomatiskt i underläge. Här hemma känner jag till allt och blir då säkrare.
Förstår ni hur jag menar?
Jag kan busa och leka med Jens hur som helst, bär omkring på honom osv. Jag är som en valig mamma då helt enkelt. Skönt att få vara det någon gång. :)
De är ju så förtjusta i Jens, såklart... ;) Mostern bor i västerås så det blir ju inte att vi träffas så  ofta. Hon funderar dock på att flytta ner till Halmstad meeen, ja, det är rätt bra som det är tycker jag då... :)

Jens fick en badboll och den blåste farmor upp  så nu far det omkring en badboll här hemma med en styck liten kille efter som ett jehu. :)

Jomen, det gick ju bra för Sverige igår. Jag och Daniel sitter och kollar tillsammans bara det att jag har en liten radio med hörlurar, jag lyssnar ju på radiosporten eftersom de är så suveräna på att beskriva vad som händer.
Hur som helst hade jag lyssnat mycket intesivt under hela första halvlek, men inget direkt kul hände så jag tappade lite av gnistan. Sedan började jag lyssna lite mindre intesivt när andra halvlek kom men ändå tyckte jag att jag hängde med rätt bra. Sedan började jag tjata med Danne om något, och dååå minsann slår Zlatan till, jag missar målet helt enkelt. Daniel med för den delen. Nästa var jag med på iaf, eller så gott det gick för det var ju ett rätt märkligt men väldigt roligt mål. Så kan det gå.
usch, nog tjatat om fotboll. Jag är inte så intresserad egentligen, men på lördag kl 18.00 dåå smäller det igen. :)
Hoppas ni har en bra dag!
So long


Kommentarer
Postat av: T

Vad skönt att det gick bra! Huvudsaken är att det kändes bra för dig. Och jag tror säkert att du hade vrålat som en tiger-mamma om du bara hade fått chansen ;P

Ha en trevlig kväll!

2008-06-11 @ 20:42:31
URL: http://modestymom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0