en bra midsommarafton

Det där med dans runt midsommarstången var kanske en liten önskedröm och överdrift för jag gav mig aldrig in i ringdansen. Vi stod och kollade på bara. :)
Men det var trevligt det med och solen sken på oss! :) Jag skall dansa ringdans med Jens sedan när han blir lite större, om han vill förstås... Vilket kanske inte är så säkert. :)
Det fanns en fiskdamm där och jag tänkte att det vore ju roligt, men Daniel frågade för vem det skulle vara roligt och ja, då var jag ju tvungen att erkänna att det skulle nog mest varit för min skull så det blev inget av med det.
Syster med sambo plus kompisar kom vid halvfyra och då tog vi och åt våfflor och pratade. Det var mycket trevligt. Jens ville förstås gunga hela tiden och han förstod inte att det fanns femtielva andra barn som också ville det.

Efter det stack vi hem till mamma och pappa. Det bjöds på skagen och grillat. Mycket gott.
Sånna här helger är alltid jobbiga med tanke på mamma och det vet jag så väl men jag verkar aldrig lära mig.. Jag skall inte orda så mycket om det för det blir bara ett evigt ältande. Mamma var glad och rolig iaf och vi var inte där så länge. Men senare ikväll blir det nog inte lika roligt där hhemma kan jag tänka mig.
Jag skall ta och läsa lite nu tror jag.
Hoppas ni haft en bra dag.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: pej

Det låter som att ni har haft det bra vännen! :-)

Älta om din mamma så mycket du vill vännen. Det är din blogg och vi finns här och stöttar dig!

Gonatt!

KramKram

2008-06-20 @ 23:58:27
URL: http://pbme.blogg.se/
Postat av: Titti

Klart det är jobbigt med er sitution med din mamma, men som "pej" skriver, det är din blogg och det är väl meningen att man ska kunna "skriva av sig" om man vill!?



Ja singstar har varit jättekul, vi skrattar så vi kiknar och ungarna blir alldeles förskräckta för oss! :o)



Hoppas du får en bra kväll!

Kram

2008-06-21 @ 20:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0