En resa

Tidigare idag ringde Daniels morbror och bjöd ner oss till Polen i början av augusti.
Morbrorns fru är därifrån men nu bor de i Malmö, de har även lägenhet i Polen. först tänkte jag att det blir nog jobbigt men nu är jag sugen ändå.
Anledningen till att jag är lite negativ är att det är alltid svårt i nya miljöer. Sånt har inte hindrat mig förut såklart men nu när Jens finns och jag har ansvar för honom så känns det lite jobbigare. Jag är rädd att jag är tvungen att lägga över så mycket på Daniel så jag själv försvinner. Jag är fjantig, det förstår jag nu när jag skriver det här. Men ni som följt min blogg och vet hur jag reagerar och tar åt mig i min roll som mamma vet nog hur jag tänker?
Jag borde bygga upp mitt självförtroende som mamma lite. :)
De bjuder oss på hela resanvilket är jättesnällt!
vi får se hur det blir, vi har till imorgon att tänka på saken.

Jens håller låda som vanligt. .)
Morfar kom och hälsade på i eftermiddags. Det var trevligt och Jens fick någon annan att busa med.
Nu skall jag diska. Tjohooo
Ha en mysig kväll.

Kommentarer
Postat av: Titti

Klart ni ska åka! Lite miljöombyte mår alla bra av!

Kram

2008-06-29 @ 18:51:41
Postat av: Marie

Jag tycker att ni ska åka. Det är ju skönt att komma bort ibland även om jag är en riktig hemmamänniska. Även om Daniel måste hålla mer koll på Jens så att han inte springer bort så är ju du fortfarande mamman som hör när han är hungrig, trött, gosig osv.

Kram

2008-06-29 @ 19:45:48
Postat av: Helena

Tack så mycket för kramarna, de behövdes verkligen idag...



ÅK :-)

2008-06-29 @ 22:00:34
URL: http://helenasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0