Hett

Varmt ute, varmt inne, varmt överallt!
Jag har varit och tränat idag, skönt efteråt... :) När jag var klar med träningen kom Monica och hämtade mig. Vi stack in till stan och käkade lunch, alltid lika skoj att träffa henne!
Jag hade egentligen tänkt sticka till tatueraren för att boka in en tid men vi hann inte så det får bli nästa gång jag är i stan. Han har lång väntetid men det gör ju inget för det är väl inte den bästa tiden att göra en tatuering nu kan jag tro?

Jens är förlkyld, det finns inga tveksamheter vad det gäller det iaf. Näsan rinner som katten och han har lite feber. Pigg och glad är han trots det. Han har ingen vidare matlust men det är inte konstigt i den här värmen...
Nu har vi tagit in våra fläktar och en viss lite filur springer och stänger av dem hela tiden. haha

Jaja, så är det med livet.
Ni får ha en fortsatt bra dag!
So long

Kommentarer
Postat av: - Paula

Så jäkla skönt att det äntligen är varmt!

2008-06-02 @ 17:00:07
URL: http://pa0u.blogg.se/
Postat av: Helena

Aj då, hoppas att Jens kryar på sig snabbt!!!

2008-06-02 @ 22:22:14
URL: http://helenasnackar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0