Inte lika tråkigt idag

Jag har varit och tränat idag och höjde vikterna ganska mycket, det kändes helt okej och roligt. Kul när man ser framsteg. Jag har aldrig varit uppe i så höga vikter tidigare. Annars hoppar det ju ganska mycket fram och tillbaka beroende på hur jag mått och hur lederna varit. Jag har kommit upp rätt bra och sedan blivit dålig och fått göra uppehåll och börja om osv.

Nu kan jag bara meddela att mina leder är helt underbara, jag bara älskar dem. :) Det finns inte den minsta tillstymelse till inflammation någonstans. Jag har inte varit så här bra sedan de sista månaderna av graviditeten.
Känner mig typ tio kg lättare. haha

Jens min lille busunge stojar omkring. Han har fått pippi på skor. Kommer med dem till mig och säger tack tack. Hmmm, jag blir inte alltför glad kan jag väl säga. Men man skall ju vara artig och tacka när man får något. :) Försöker få honom att sätta tillbaka skorna på skohyllan men nejnej, det är inte lika roligt förstås.

Nu står han och trycker på min talande ute och inne termometer. Han pratar ikapp med den. :)
Tråkigt väder har vi, blåsigt och regnit. Känns som höst. :(
So long

Kommentarer
Postat av: Titti

Här har vi också höstväder idag, springer ute mellan skurarna, ser fram emot att få tända lite ljus och dricka te ikväll!

Hoppas ni får det mys. Vad skönt att lederna mår så bra! Det gör mig glad!

kram

2008-06-23 @ 17:10:03
Postat av: Cecilia

Härligt att lederna är bra på dig igen!! Hoppas det håller sig så här nu då.

Minna är likadan med skor fast hon ska ha dom PÅ sig! Så här går hon inne ibland med både skor och jacka och väska såklart ;-) Men att ställa tillbaka dom efter sig, nej det är inte lika kul.. hhaha!



Ha en fin dag trots "höstvädret". Det ska tydligen bli bättring i nästa vecka läste jag. Undra vem som har rätt/fel ;-)

KRamis

2008-06-23 @ 19:49:25
Postat av: Helena

Åh vad roligt det var att läsa ett så positivt inlägg! Kanon att dina leder känns bra, jag önskar så att du får behålla dom så länge, länge, länge :-)

2008-06-23 @ 19:58:52
URL: http://helenasnackar.blogg.se/
Postat av: pej

fniss Skrattar åt att Jens pratar med termometern :-)

Tack för din fina kommentar. Ska bada lite för er oxå! :-)

KramKram

2008-06-23 @ 20:49:54
URL: http://pbme.blogg.se/
Postat av: T

Vad skönt att höra att lederna har blivit bättre. :)

Duktig du är som tränar. Jag skulle också behöva ta mig i kragen men det är så hiiimla svårt. Jag saknar karaktär totalt.

Jag kan verkligen se Jens framför mig när han pratar med termometern. (fniss)

Liten gullunge!

Ha en bra kväll!

2008-06-23 @ 22:00:26
URL: http://modestymom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0