Jag är konstig

Jo, riktigt konstig är jag nog. Jag har hoppat, skrikit och närapå gråtit en skvätt och allt detta för att Ryssland vann matchen mot Holland.
Jag hejade lite sådär på Holland i början men ändrade mig gannska så fort. Hjälp, vilken match, så rolig att kolla på måste jag säga. Jag är faktiskt ingen fotbolsälskare annars men nu vet jag inte vad som hänt.
Helt galet kul har det varit iaf.
Vilka grabbar alltså, snacka om att kämpa.
Hoppas det håller hela vägen, det är de verkligen värda!!!

Okej, det var allt för idag. :)
Nu skall jag försöka lugna ner mig lite och sedan hoppa i säng.
Lederna håller sig föresten stabila trots minskningen av kortison, det känns förstås väldigt skönt.
Godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0