Pratkvarnen

Under den senaste tiden har Jens börjat prata som bara den, förstår inte mycket men något gulligare får man leta efter. :)
Han fick en badboll när farmor var här senast, hon blåste upp den till honom. Trodde för övrigt hon skulle tuppa av när hon gjorde det men allt gikc väl. Han gillar badbollen, vet inte hur många bollar av olika slag vi har här hemma menmen.
Hur som helst, han har fått en badring också men den är inte uppblåst än. Jens jobbar på saken varje dag. Han går runt och blåser och blåser, bredvid hålet. haha

Lungt har vi haft det idag. Jens sov nästan tre timmar på eftermiddagen och jag somnade faktiskt en stund jag med. Inte dumt alls.
So long

Kommentarer
Postat av: Titti

Bollar är en leksak som jag tror alla ungar gillar. Vi har i alla storlekar, färger, knottriga... Hmm låter nästan som nått annat men det är fortfarande bollar jag pratar om! ;o)

2008-06-22 @ 20:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0