Söndag

Dagen har gått fort. Det har varit ännu varmare idag, 28 grader eller något. Jag tyckte det var skönare tidigare i veckan, då kunde man iaf välja om man ville ha det lite svalare, nu är det varmt överallt!
Jag gillar inte att klaga på vädret när det är så här fint och det gör jag gegentligen inte heller, det bara låter så...

Vi var och fikade med Ingmarie och det var jättemysigt, så roligt att få träffa henne. Kram!!! :)
Jens näsa rinner och rinner, stackars min gosunge. Han råkade somna en sväng hos mormor och morfar nu ikväll så han är fortfarande vaken. jag tror att han kanske har lite feber, vi skall ta den nu innan han lägger sig.
Jag hoppas detta bara är något tillfälligt. Han är pigg och jätteglad annars. Men det kan inte vara roligt att vara sjuk i den här värmen.
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: nick

kul att du gillade det. jag är en tvär och bitter man i mina bästa år.

2008-06-02 @ 00:48:53
URL: http://somethingunpleasant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0