Tack

Först vill jag tacka för alla fina kommentarer, det känns skönt att veta att ni finns. :)

Jag mår väl sådär. Det går lite upp och ner, men så är det ju med livet, det vet de flesta.
Jag får lite attacker av någon slags ångestkänsla med hjärtklappning. Jag ser en lång lista framför mig med saker jag inte kan göra. Sedan nästa minut mår jag bättre igen. det är lite jobbigt.
Danne frågade innan om vi skulle ta med mostern och mamman till glassbaren imorgon, då fick jag lite smått panik. Daniel förstår mig och vi får se hur vi gör. Sedan tror jag att Daniel bjuder hit dem på tisdag men då är jag inte hemma.

Daniel var in här och läste mitt inlägg som jag skrev igår. efter att han hade gjort det ville han skriva ut det inlägget och ge till mostern och mamman. Min svärmor är den snällaste människan som finns men hon har sagt endel saker som gjort mig mycket ledsen. Han tycker alltså att de gott kan läsa detta och få en tankeställare. Anledningen till att de skulle läsa vad jag känner är att det är grymt svårt att prata med dem, de lyssnar inte på svåra saker.
Jag vet inte om det är någon bra idé??? Vad tror ni? Säg ärligt vad ni tror. Jag vet själv inte alls, jag vill inte ha bråk.
Jag är nog en konflickträdd person... Verkar nästan så, eller hur? ;)

Skall berätta något skoj om Jens. Han brukar krypa upp i mitt knä och så sitter han där och säger typ: EEE heee  eller något sånt. Fingrarna har han ihoptvinnade framför sig. Nästan som att han ber men inte riktigt.
Detta betyder att jag skall sjunga imsevimse. :)
När jag gjort det så börjar samma visa... om igen. Jag kan få hålla på hur länge som helst. Han är så söt när han sitter där med sina små fingrar ihop. Gosungen.
Hoppas ni har en skön söndag!!!
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: T

Jag är nog dom du. Ganska konflikträdd. Men jag tycker faktiskt att du ska slå näven i bordet. (alltså visa utskriften) Våga visa att det hon faktiskt gjorde sårade dig. Visa att det INTE är okej att bete sig så. Sen är det bara att hoppas att hon tar det till sig och ändrar sitt sätt att uttrycka och bete sig genemot dig. Jag tror att du kommer må mycket bättre av att säga stopp.



Skickar en massa styrkekramar! :)

2008-06-08 @ 17:35:03
URL: http://modestymom.blogg.e
Postat av: Cecilia

Jag tycker att du kan visa det du skrev, eller gör så att du istället skriver ett personligt brev och riktar in det till den personen du vill konfrontera. Det är hundra gånger lättare att uttrycka sig i skrift än i tal, enlig mig... Hoppas det löser sig!

Imse vimse spindel är favvo här me ;-) Ta bild på Jens när han sjunger så vi oxå får se :-D

Kramis på er!!

2008-06-08 @ 20:20:09
Postat av: xMx

Ja den har varit bra :)

G är 15 månader gammal nu, tiden bara rinner iväg, hur gammal är Jens?

2008-06-08 @ 22:42:34
URL: http://xmx.blogg.se/
Postat av: Titti

Hej!

Varför ska det behöva bli bråk för att du visar vad du skrivit och känner? Du är kanske som mig, har lättare att uttrycka dig i skrift än i tal. Och om du känner nått, så är det Du som känner det, och det kan ingen ta ifrån dig. Du har all rätt i världen att känna och tycka som Du vill. Vill dom andra "bråka" om det, då är det dom som har problem!



Kram!

2008-06-09 @ 10:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0