Tatuering

Yes, nu har jag bokat tid för en tatuering till, gissa när jag fick tid?
Jo, den 4 april nästa år... haha  Jag hade hört att det var lång väntetid för han är väldigt duktig och det kommer folk långt bortifrån för att tatuera sig hos honom. Jaja, den som väntar på något gott. :) Fast lite tråkigt känns det, att behöva vänta så länge, nu när man liksom bestämt sig och allt. :)

Jag träffade min goa vän Monica på stan idag, fick uträttat ganska mycket av det jag hade tänkt mig så jag känner mig nöjd och glad. Sedan kom grabbarna och hämtade mig, dags för storhandling. Pust!
men det gick rätt smidigt och efter det åkte vi hem till mina föräldrar och lämnade Jens en stund. han fick mat av mormor medan jag och Danne stack till Max.

Mina leder är superbra, har bara lite ont i knäna men det är förslitningar så det finns inte så mycket mer än en operation för att råda bot på det. Känns inte aktuelt på några år. Räckte med båda höfterna, vänstra 2005 och högra 2006.
Nästa operation kommer gälla halsen, det får också vänta och det lär det göra för Lund har inte eld i baken precis.

Föresten, måste bara berätta vad som hände när Jens och Daniel var på väg till bilen tidigare idag. Jo, Danne drog honom i vagnen och han satt där med sin napp och snuttis. Då kommer det en liten (fyra fem år) tjej springande fram till Jens och pussar honom på kinden. Efter det sprang hon därifrån. haha  Gostjej

Japp, nu är det snart dags för andra halvlek, det ser  inte så bra ut även om Sverige kom igång på slutet av den första.
Heeeja Sverige, kom igen nu!!!
Godnatt på er.

Kommentarer
Postat av: pej

Ojdu! Det var inte kort väntetid fniss Men precis som du skriver, den som väntar på nåt gott!



Skönt att läsa att du är bättre i lederna. Hoppas det fortsätter så!



Gonatt vännen!

KramKram

2008-06-18 @ 22:20:56
URL: http://pbme.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Hey ho!

2008-06-19 @ 16:32:28
URL: http://madeleine1989.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0