Tisdag

Ännu en solig och skön dag.
Jens är bättre idag,ingen feber och inte så snorig som han varit de senaste dagarna. Själv har jag däremot ont i halsen, men jag försöker ignorera det, lite svårt när jag får springa till sugen titt som tett dock.
Det går över. Lederna är också ganska kassa. Men jag får ju en ny spruta med kortison nästa vecka, den kanske tar?

Jens ligger just nu och slumrar, skall försöka få lite gjort. Tänkte hinna med lite solning också.

Ikväll skall jag hem till Monica på homeparty, heter det så? Det kommer hur som helst en tjej och informerar om hudprodukter, kommer inte ens ihåg vilket märke det är men det skall bli trevligt, har aldrig varit på något sådant tidigare. :)

Jens fortsätter leka mamma, vandrar runt med den vita käppen. haha Sötis.
Han har föresten sovit superbra inatt. jag var upp till honom vid halvsju imorse och stoppade in nappen och då somnade han om till halvnio. Annars har jag inte varit upp någonting.
Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Titti

Vad skönt det låter, sånna nätter drömmer vi, eller iallafall D om. Själv sover jag ju ypperligt bra nu för tiden!
Hoppas du hinner med lite sol också!
kram

2008-06-03 @ 14:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0