Torsdag

Jag är lite småseg idag. Jens har sovit hos oss och då blir det lite dåligt med sömnen.

igår var jag ju på försäkringskassan och det gick bra. Dags att fylla i nya papper eftersom jag blir 30 år i höst, då gäller nya regler tydligen.
Jaja, det blir väl bra det med hoppas jag.
Efter besöket där så stack jag och tränade. Det är verkligen roligt att träna när allt känns okej i kroppen.
Angående det där med krogen som pappa och mamma jobbar på så är det himla roligt. Det står mycket om det i tidningen och chefen är såklart superglad. Skall bara göra en rättelse och det är att det var inte 30 krogar som kollats utan 23, bara så ni vet. :)
Jag vill ju inte överdriva, eller så...

I eftermiddag skall Daniel till Göteborg på en anställningsintervju, hoppas det går bra. Jag är lite orolig att han får ett jobb som ligger långt härifrån. Det vore lite jobbigt men man skall inte ta ut något i förväg.
Nu skall jag dricka lite kaffe.
Ha en bra torsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0