Trevlig midsommar!!!

Inatt har jag sovit riktigt gott så jag har mycket energi till att dansa runt stången. :)
Vi skall in till Galgberget vid tvåtiden och dansa lite sedan får vi se vad som händer. Möjligtvis blir det en fika hos min syster med sambo och sedan mat hos mamma och pappa.
Min hals känns bättre idag även om jag är väldigt slemmig.
Jens har sprungit omkring med våra skor i hela lägenheten, det är något jag verkligen inte gillar men han tycker det är superkul.
Nu är det badtajm för lille vännen.
Önskar er alla en supermysig midsommarafton. Vädret kan man inte göra så mycket åt men klarar vi oss från regnet så är det ju skönt.
Som sagt, ha det bäst idag!
Kram

Kommentarer
Postat av: pej

Hoppas ni får en underbar dag vännen!

Skruttan får klara sig utan dans runt stången för hennes mamma är så tråkig fniss

KramKram

2008-06-20 @ 14:06:59
URL: http://pbme.blogg.se/
Postat av: Titti

Hela inlägget känns energiskt! Hoppas ni fått en bra dag! Kram

2008-06-20 @ 20:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0