Usch

Jag är helt slut, det måste vara värken eller något. Jag har blivit mycket sämre under helgen, fasikenn, jag som var så bra i fredags. Jaja, jag vet ju hur det är, det är inte mycket att göra åt det hela nu.
Skall ringa Spenshult imorgon och se om de kan komma med några briljanta ideer?
Det är ju säkert värktabletterna som gör mig trrött också, kanske? Jag är van vid de i och för sig.
Spela roll!

Jens är på topp hur som helst och det är det viktigaste även om det är tråkigt för honom att ha en skruttig mamma.
imorgon skall Daniel iväg med bilen till verkstaden, den skall lämnas in kl 07.00. Jag hoppas Jens sover lika länge som han brukar, typ till 08.30 för då är Daniel hemma igen. Mina händer och övriga kroppen skriker på morgonen. Lite småjobbigt att lyfta och hålla på med en tio-kilos-kille. Det gör ont i mitt hjärta när jag skriver så. Den här sabla sjukdomen skall inte hindra mig från att ta hand om min son på ett bra sätt, det hade jag ju bestämt. Det är ingen fara heller för det går, det gör det ju, det gör bara lite ont.
Jag funderar på om läkarna verkligen fattade ett så superbra beslut, det här med Mabthera. När man vet genom åren hur himla agresiv min form av sjukodmen är så är det kanske inte den bästa idén att sätta in en sån medicin som tar så lång tid att värka? Iaf borde man ha en recärvplan och det kanske man har, bara jag som inte fått höra något om den

nej, fy vilket trist inlägg, nu fick jag ännu ondare av att tänka på det. haha
Dags att pussa på mina grabbar.
Ha en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Fy för värk!! Hoppas att din medicin snart, snart sätter fart och ger dig hjälp...

Gott att lillkillen sover så länge. Vi hade det så i ett par dagar sen va "friden" över och hon tittade upp kl sju igen :-D

Ha en fortsatt mysig söndags kväll!!

2008-06-15 @ 21:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0