Bvc

Nu har vi varit på bvc och lille vännen hade ökat på bra. Han hade ökat nästan ett kilo sedan han var där senast, vid 12 månaders ålder. Nu väger han 9500 gram och är 79.5 cm lång. Han hade ökat på med fem och en halv cm sedan han var där senast.
Det känns bra att han iaf ökat på trots att det varit som det varit med maten, men det är vällingens förtjänst.

Vi måste kämpa på med maten för det går ju inte att ha vällingen som grund när han är så stor...
När han blir av med hostan skall vi ringa och boka en tid för pneumokocerr-vaccination. (hmm, stavningen)???

Det blir ingen träning för mig, jag håller på att hosta mig sönder och samman. Drunknar i slem dessutom. :( Är så trött på detta så jag knäcker mig.
Har en ny träningstid på fredag, då skall jag dit...
So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0