En liten en

Jag är en minimänniska, 1.5 m lång... och 38 kg tung. Då passar kläderna på barn bäst. Det tråkiga med det är att kläderna i vissa fall blir lite barnsliga, men det är bara att svälja när lillebroor skrattar. :) Fast å andra sidan, barnkläder är barnkläder och skall inte vara kopior av vuxenkläder, så tycker iaf jag, även om jag själv får lida för det.
Hmm, det är var nog det mest meningslösa inlägget jag skrivit hittills. :) Och det betyder inte att det varit någon större kvalité på de andra heller. :)

Nu dags för besök på dagis för både den lille och de store. Eller den lille, den lite större och den store kanske jag skall säga.
So long och ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Malin

Oavsett var du köper dina kläder så brukar du vara snyggt klädd!

2008-05-15 @ 20:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0