En ursäkt

Jodå, de ringde från Hallandstrafiken och ja, de bad så mycket om ursäkt.
Hon som jag hade pratat med var tydligen inte så insatt i det, men då kanske man skall ta reda på saker och ting om man är det minsta osäker innan man säger något. De skulle iaf göra en dementi i tidningen, så de inte framstår som idioter. jag fick två gratisresor som plåster på såren, eller något... hahahhahahahahhaha  Jag skrattar ihjäl mig.
Jaja, får väl lägga detta bakom mig, nu skall det ju funka iaf. Det skall bara testas också först innan jag är övertygad.

Vi stack in till stan vid femtiden. vi lämnade Jens hos morfar och mormor. Han fick middag där och hade tydligen ätit jättemycket. Sedan hade morbror Jesper busat med honom så han kiknade av skratt. Jens satt i sin matstol och kastade ner appelsiner på golvet bara det att Jesper fångade dem i luften. Det tyckte Jens var jätteroligt.
Mina buskillar.
Imorgon är det dagisdags för lille vännen.
Godnatt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0