Engla, lilla tjej

Vi har precis sett Englas begravning, den var mycket mycket vacker. Känslorna svämmar över och det finns inga ord.
Barn skall spralla omkring, leka och busa, inte vara döda så är det bara.
Jag tycker att prästen sa många tänkvärda saker. Att skapa mening ur det meningslösa, jag hoppas det kan bli så.
Barn är ju synonym med livsglädje och så verkar det verkligen ha varit i Englas fall.

Jag skickar över all styrka, kärlek och medkänsla jag kan till Englas familj
Det finns inget mer fasansfullt än att förlora sitt barn, bara tanken snuddar vid det så blir jag iskall.
Jag tänker också på barnen i Arboga, det är också så fasansfullt så man värger sig allt vad man kan vid tanken.
Nej, jag kan inte skriva mer nu.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Kollade också på begravningen, den väckte många känslor..

2008-05-10 @ 12:26:47
URL: http://kajsaholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0