Fredag

Jag har väl kört lite av jojo-varianten inatt. Har hoppat upp och ner för att stoppa in nappar, hitta snuttar och lägga ner huvuden på kuddar. Han har bara vaknat kortare stunder men det blir ryckigt. En av gångerna var klockan fem och då kunde jag mycket väl gått upp för det var jättesvårt att somna om, men det gick till slut, tack och lov. Jens sov till kl 08.20. jag kunde väl sovit typ tre timmar till.

Daniel lämnade Jens på dagis och han ville inte släppa pappas ben idag, han såg tydligen ledsen ut när Daniel gick. Stackars min lurvboll.
Men bara han får något annat att tänka på så går det nog bra. Hoppas de går ut för det är jättevackert väder och Jens älskar att gunga. så fort vi går förbi några gungor så sträcker han sig mot dem. :)

Nej, nu skall jag hoppa in i duschen, skall träffa Lina på bibblan.
Ha en skön fredag!
So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0