Kaffe överallt

Idag har jag verkligen klantat mig, extra mycket kan jag väl tillägga.
Innan vi stack till vc så skulle jag ta mig en mugg med kaffe. Bar den fram till bordet där jag stötte armen i ryggstödet på stolen och av någon anledning släpper jag muggen. Det rinner kaffe över bordet, golvet och över mig. Usch! Till saken hör att jag gjorde precis samma sak i torsdags men då var det när jag var på väg ut för att sätta mig på vår uteplats. så det var inte så farligt. Fast kul var det ju inte då heller...
Innan jag tappade muggen imorse så frågade jag Daniel om kaffefläcken hade gått bort på klänningen för det var nämligen den som jag hade på mig i torsdags. Jodå, den var borta, i typ en tio minuter till efter det... Nu ligger den klämmingen i tvätten igen. Tur det inte skall bli klänningväder på ett tag. Skall iaf inte dricka kaffe nästa gång jag har den på mig.
Jaja så kan det gå. :)
Föresten, finns det någon äckligare lukt än gammalt kaffe. jag har skurat och skurat men jag tycker lufkten sitter i näsan fortfarande... :(
So long

Kommentarer
Postat av: pej

Nej men fy! Du brände dig inte då?? Det är otäckt när man spiller kaffe så där. Som tur är dricker jag inte kaffe *fniss*

2008-05-12 @ 16:55:01
URL: http://pbme.blogg.se
Postat av: Titti

JAg spiller alltid ner mig med kaffe när jag har en viss vit, nystruken tunika på mig. Aldrig annars! Konstigt det där, det kanske är din kaffeklänning?!

2008-05-13 @ 11:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0