Lite trött

Jag är lite trött. Sov inte så bra inatt. Jens vaknar och illtjuter, antar han drömmer något läskigt. Jag vaknar med hjärtat dunkande. Ser nästan det där läskiga monstret framför mig, det som han antagligen drömmer om.. :)

Jag tog mig iväg till träningen och blev piggare men nu är jag i en liten svacka igen. Tänker inte somna, jag vill sova gott inatt.
Efter ett av hans illtjut så kunde jag inte somna om på länge. Då var klockan halvsex och jag somnade om vid kvart över sex eller något, jag gick upp sju, då var jag trött.
Det hade nästan varit bättre att jag gick upp då vid halvsex men det känndes rätt fånigt.

Det är strålande sol och jättevarmt.
Väntar på att kaffet skall bli klart.
Jens har varit på dagis och det gick bra.Han var ledsen när Daniel lämnade honom men personalen sa att det gick över på en gång.
Ha en fortsatt bra dag.

Kommentarer
Postat av: Titti

Klantig jag är, det är ju im du ska få nya mediciner! Jag tar fel på dagarna. Lycka till im då, jag håller tummarna!
Kram

2008-05-27 @ 20:18:46
Postat av: Satu

Låter som min morgon *nästan* Jag vaknar med hjärtat bankade varje gång Cassie börjar gråta (när hon tappar nappen) och här vaknade vi också 5.30,och jag somnade också om ett tag och jösses var ännu tröttare än om jag gått upp ...

haha
Kram!

2008-05-27 @ 22:12:44
URL: http://satuelisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0