Måndagkväll

Ja, då var det kväll igen, det är inte klokt vad dagarna går fort.
Imorgon skall Jens till dagis,jag skall träna och Daniel skall jobba.

Jens åt bra nu ikväll igen, lunchen inge vidare menmen, man kan inte få allt...
Han har varit ett riktigt litet busfrö ikväll, bara stoj och bus hela tiden. :)
Vi satt och kollade på tv, Jens hoppade omkring mellan mig och Daniel. Plötsligt blir han stilla men jag tänker inte så mycket på det utan fortsätter lyssna på nyheterna eller vad det nu var vi såg på. Hur som helst, plötsligt dyker det fram en liten hand snett från sidan och bara rycker bort talventilen på tracken. Hjälp, vad fort det gick alltså. Tur den inte satt så hårt, då hade väl hela tracken följt med. haha  Danne satt helt förvånad han med för han hanh inte fatta vad som hände. Jens sneglade lite på mig och så vips. Han är fascinerad av den, det har han alltid varit. En gång drog han ut den... haha Doktorn bara skrattade när vi kom in till sjukhuset för att sätta i en ny, vi hade liksom bara väntat på det.
Japp, så kan det gå. :)
Nu sover han iaf.
Snart dags för oss lite äldre att göra detsamma, fast det dröjer nog ett tag om jag känner oss rätt...
Godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0