Ny vecka

Först vill jag tacka för alla kommentarer, har aldrig fått så många förut! :)

idag är det inte så fint väder. Vi hade planerat att åka till Galgberget (igen) med några goda vänner men jag funderar skarpt på att ringa och be dem komma hit istället.

Jag sa till Daniel när vi satt och käkade frukost att jag hoppas den här veckan går fort. Jag vill iaf ha onsdagen bakom mig illa kvikct.

Igår var vi hem och grillade, hmmm igen det också, hos mina föräldrar. Smaskigt som vanligt. Jens åt som en himla häst. Pappa bjöd på ssvenska jordgubbar.
Skit, nu satte Daniel igång gräsklipparen och den dånar som ett himla flygplan,jag hör inte vard talsyntesen säger så jag får nog avsluta nu... :(
Ha en bra dag allihopa!
So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0