Plaskat

Nu har vi varit ute en sväng, ätit glass och Jens har plaskat och grejat med sin balja.
Vi tog ut Jens sparkbil som han fick när han fyllde ett, den tycker han mycket om. Men nu satt han mest och stirrade när han kom ut på den.
Kommer säkert en bild på det sedan.

Jag tycker det är lite jobbigt att vara ute med honom själv, det måste jag erkänna. Det finns så mycket att stoppa i munnen. Han verkar ha kommit lite ur den perioden då han skulle stoppa allt i munnen men man vet ju aldrig. jaja, jag lär vänja mig.
Har funderat en del på det jag skrev igår om att jag blir knäpp när han sätter i halsen. Det tycker nog alla är obehagligt, eller hur? Jag tror att det kan bli extra otäckt eftersom jag inte ser vad som händer, jag inbillar mig allt möjligt. Danne brukar ju säga att det är lungt men då är jag reda på benen och på väg att attackera Jens.... Hmm Jag måste verkligen skärpa mig. Han har fått smaka en kaka som han tycker är god men eftersom han satte i halsen igår när han åt den så fick han ingen av mig idag... Jaja, kan ju vara bra med en kakfri dag men man får ju inte bli så rädd.
Nix, jag svammlar som valigt.
Ha en skön kväll nu.
So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0