Samma visa ikväll

Jag har suttit inne hos Jens till han somnade. Han blir galen så fort man lämnar rummet. Egentligen vill han helst komma upp också, inte ligga i sin säng. Jag tog upp honom några gånger men när han bara hoppade omkring i vår säng så la jag tillbaka honom i sin. Sovdags, inte lekdags nu ju. :)
Jag känner inte igen det här alls. Det är jobbigt, fast egentligen borde jag väl inte klaga för han har alltid varit så lätt att lägga. Det är väl en period som förhoppningsvis går över snart.

Fy fabian vilket trist väder vi har haft idag. Okej, förmiddagen var väl okej men sedan har det regnat och varit jätterått.
Hoppas på bättre väder imorgon för då skall det städas, ut med mattor och hela grejen, och jag vill inte att mattorna skall bli blöta.... Passar på när lille vännen är på dagis. Först skall jag till frissan på morgonen. Hoppas få lite fason på mitt tråkiga hår. Jag har ju haft himla lust att spara till långt igen men nu är jag trött på det och kan tänka mig att klippa det kort. suck, snacka om problem... :)

Vi har storhanldat ikväll. Usch, jag gillar det inte. Skulle bara vilja ta vagnen, rusa fram längs hyllorna och slänga ner prylar. Daniel däremot, han strosar fram, kollar erbjudanden och priser. AAA,jag vill bara skrika och springa därifrån. :)
Men vi var på Max innan och det var trevligt...

Jens var som sagt hos mormor och morfar. Det nya den här gången var att han skrek när vi gick??
Han har ju varit lite ledsen de senaste gångerna, när vi lämnat honom på dagis. Det är väl någonting som inte stämmer för honom helt enkelt.
Jag ringde hem till dem efter fem minuter och kollade läget.Då var han hos morfar och var glad igen. Det är väl just när han ser att vi går som det blir ledsamt.
Nix, nu ni, skall jag hoppa ner i ett varmt bad. Det brukar hjälpa mot det mesta. :)
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0