Söndag

Då var det söndag idag igen. Idag har min lille vän namnsdag, det är Eric. Inte för att vi firar sånt men ändå. :)
Sedan fyller min fina kusin 30 år, grattis! :)

Visst är det märkligt att det kan slå om så fort? för tre dagar sedan hade jag nästan inte ont alls, inga inflammationer iaf, nu finns de på många ställen. Det är tjatigt. Kanske är därför jag varit så trött de senaste dagarna trots att jag sovit jättebra.
Igår somnade Jens fort. Kvällarna innan fick jag lägga mig med honom och han somnade på mig men igårkväll somnade han utan problem själv i sin säng. Det var skönt det. :)
Inget annat nytt från oss.
gosungen sitter här och snuttar på snuttisen. Han kanske vill gå och lägga sig en stund? Skall testa med det tror jag.
Ha en skön dag.
So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0